لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ همچنان بازار ساعت‌های هوشمند را تصاحب کرده است

اپل واچ همچنان بازار ساعت‌های هوشمند را تصاحب کرده است

 گزارش‌های تحلیلی منتشرشده حاکی از آن است که شرکت اپل همچنان با تولید اپل واچ نبض بازار ساعت‌های هوشمند را در دست دارد.

گزارش منتشرشده از موسسه Strategy Analytics حکایت از آن دارد که اپل در سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی بیشترین میزان فروش ساعت‌های هوشمند در سراسر جهان را داشته است و همچنان این شرکت پرفروش‌ترین محصولات پوشیدنی هوشمند را در سراسر جهان در اختیار دارد.

بررسی‌های این موسسه اما نشان دهنده آن است که اپل در بازه زمانی گذشته، تا 15 درصد از سهم خود را در بازار ساعت‌های هوشمند از دست داده است. سهم اپل واچ در بازه زمانی یاد شده به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و شرکت‌های رقیب نظیر فیت بیت و سامسونگ در بازه زمانی گذشته سهم بیشتری از ساعت‌های هوشمند را در بازار جهانی به دست آورده‌اند.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل در سال گذشته با تولید و عرضه محصولات جدید 50 درصد از بازار این دسته از محصولات الکترونیکی را در اختیار خود دارد. از طرف دیگر، شرکت‌های فیت بیت، سامسونگ به ترتیب 12.2 و 11.8 درصد از سهم بازار را در اختیار خود گرفته‌اند.

این مسئله به خودی خود می‌تواند یکی از نشانه‌های خطر برای شرکت اپل به‌حساب بیاید. بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده ساعت‌های هوشمند در سال‌های گذشته توانسته‌اند با تولید و عرضه محصولات ارزان‌تر از اپل واچ سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کنند. گزارش‌های منتشرشده در نیمه دوم سال 2018 حاکی از آن بود که شرکت شیائومی با تولید نسل سوم دستبندهای هوشمند خود سهم بیشتری از بازار را نسبت به اپل واچ در اختیار خود گرفته است. البته میزان فروش این شرکت در بازه زمانی بسیار کوتاه افت شدیدی پیدا کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420