لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمریکایی‌ها تمایل بیشتری برای خرید آیفون دارند

آمریکایی‌ها تمایل بیشتری برای خرید آیفون دارند

 نتایج نظرسنجی اخیر حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی‌ها تمایل بیشتری برای خرید تلفن‌های هوشمند آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی دارند.

نظر سنجی انجام شده توسط Robert W. Baird & Co حاکی از آن است که 67 درصد از کاربران آمریکایی تصمیم به خرید تلفن‌های هوشمند آیفون دارند و این محصولات را بیشتر از دستگاه‌های اندرویدی می‌پسندند. این نتایج در مقایسه با نتایج سال گذشته نشان می‌دهد که نزدیک به 7 درصد تمایل خریداران آمریکایی برای استفاده از آیفون‌ها افزایش یافته است. سال گذشته نزدیک به 60 درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی تمایل به خرید آیفون‌ها داشتند که حالا این میزان افزایشی نسبتاً قابل توجه را داشته است.

نتایج دیگر این نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که نزدیک به 15 درصد از کاربران تمایل به خرید تلفن‌های هوشمند جدید در طول 1 تا 2 ماه آینده دارند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که درصد قابل توجهی از کاربران در آینده نزدیک اقدام به خرید تلفن‌های هوشمند آیفون می‌کنند.

این نظر سنجی از 1500 نفر از شهروندان کشور ایالات متحده آمریکا در مورد خرید تلفن‌های هوشمند سؤال پرسیده است که مشخص شده که بیشتر این کاربران تمایل به خرید تلفن‌های هوشمند آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی دارند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که ارائه یک سیستم عامل یکپارچه و دقیق برای آیفون‌ها در کنار امکان دسترسی به قابلیت‌های جدید و امکان نصب نرم افزارهای بهینه‌تر در آی او اس باعث شده تا تمایل بسیاری از خریداران برای تهیه گوشی‌های تولید شده توسط شرکت اپل بیشتر از محصولات دیگر شرکت‌ها باشد.

سیستم عامل اندروید به دلیل عدم پاسخگویی در بسیاری از مسائل کاربری و هنگ کردن‌های متعدد در کنار عدم ارائه یک سیستم امنیتی مناسب، باعث شده تا تمایل کمتری از کاربران را برای خرید گوشی‌های غیر آیفون جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420