لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ردیابی خواب در اپل واچ تا سال 2020 بهینه سازی می‌شود

ردیابی خواب در اپل واچ تا سال 2020 بهینه سازی می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه اپل واچ‌ها در سال 2020 قابلیت‌های بهینه‌تری را در زمینه ردیابی فرایند خواب و بررسی آن به کاربران ارائه دهد.

اپل واچ‌های عرضه شده از سال 2015 دارای سیستم ردیابی خواب برای کاربران هستند، با این حال این کمپانی در توسعه این ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های حرفه‌ای و پیشرفته را به کاربران ارائه نداده بود. بررسی‌های انجام شده توسط خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 به بعد قابلیت‌های بیشتری را در زمینه ردیابی خواب و فرایندهای مدیریت ساعت استراحت به صورت روزمره استفاده کنند.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه اپل واچ سری 6 که در سال 2020 آماده عرضه می‌شود قابلیت‌های بهینه‌تری را در زمینه ردیابی فرایند خواب کاربران را ارائه دهد. Mark Gurman خبرنگار بلومبرگ که تا پیش از این در زمینه انتشار شایعات مربوط به محصولات اپل سرشناس شده بود،؛ به‌تازگی در گزارش جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل به این نتیجه رسیده که اپل واچ در زمینه ردیابی فرایند خواب کاربران منفعلانه در از دیگر شرکت‌ها عمل کرده است.

در حال حاضر شرکت‌هایی نظیر شیائومی با عرضه دستبندها هوشمند ارزان قیمت‌تر خود توانسته‌اند قابلیت‌های بهتری را در زمینه ردیابی فرایند خواب را به کاربران ارائه دهند و این مسئله باعث شده تا شرکت اپل و مدیران آن به دلیل عدم فعالیت موفقیت آمیز اپل واچ به تکاپو بیافتند. بر این اساس، پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک و مشخصاً در سال 2020 میلادی اپل تصمیم به توسعه نرم افزارها و سخت افزارهای حرفه‌ای‌تر در زمینه عرضه اپل واچ‌ها باقابلیت ردیابی خواب بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373