لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیو وزنیاک از اپل میخواهد تا آیفون تاشو تولید کند

استیو وزنیاک از اپل میخواهد تا آیفون تاشو تولید کند

 استیو وزنیاک به عنوان هم بنیان گذار شرکت اپل و یکی از سهام داران اصلی این کمپانی در ادعای اخیر خود اعلام کرده که این شرکت باید در زمینه تولید تلفن های هوشمند تاشو فعالیت داشته باشد.

در روزهای گذشته اولین نسل از تلفن های هوشمند تاشوی دنیا از طرف شرکت سامسونگ و هواوی آماده عرضه شده است و این مسئله باعث ایجاد سروصدای زیادی در دنیای فناوری و تولید دستگاه های الکترونیکی نظیر تلفن های هوشمند شده بود. اما حالا مشخص شده است یکی از مهم ترین و کلیدی ترین افراد سابق در شرکت اپل خواستار تولید این تلفن های هوشمند از طرف شرکت اپل است.

استیو وزنیاک در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ اعلام کرده است که شرکت اپل باید روزی در زمینه طراحی تولید آیفون تاشو فعالیت کند و این کمپانی برای بقا در زمینه عرضه تلفن های هوشمند باید در این زمینه فعالیت داشته باشد و دستی در زمینه ساخت محصولات مشابه با شرکت های رقیب پیدا کند.

ادعای وزنیاک در حالی مطرح میشود که تا پیش از این تحلیلگران متعددی در زمینه تولید و عرضه آیفون های مبتنی بر طراحی تا شو تا سال 2020 خبر داده بودند.

علاوه بر این باید تاکیید کرد که استیو وزنیاک در سال 1985 از شرکت اپل جدا شد و هیچ فعالیت و سمتی در این کمپانی ندارد. با این حال وی همچنان یکی از سهام داران این کمپانی به حساب میاید و ممکن است بتواند در آینده با متقاعد کردن دیگر سهام داران مدیران این شرکت را به عرضه محصولاتی از این دست مجاب کند.

با این حال باید منتظر بود و دید که شرکت اپل تا سال 2020 توان تولید و عرضه آیفون های مبتنی بر طراحی تاشو را دارد یا این شرکت از دیگر رقبای خود برای استفاده از طراحی منحصر به فرد جدید عقب میماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420