لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه اپل موزیک در گوگل هوم متوقف شد

عرضه اپل موزیک در گوگل هوم متوقف شد

 روز گذشته بود که یکی از کاربران وب سایت Macrumors اعلام کرد که در آپدیت جدید سیستم عامل آی او اس 12.2 قرار است امکان پخش موسیقی‌ها از اپل موزیک به اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم اضافه شود.

این شایعات باعث شده بود تا بسیاری از تحلیلگران گزارش‌هایی را مبنی بر تغییر سیاست‌های شرکت اپل درزمینهٔ عرضه سرویس‌های دیجیتالی خود را منتشر کنند؛ چرا که تا پیش از این نیز اپل اقدام به توسعه و عرضه امکان دسترسی به سرویس پخش موسیقی اپل موزیک در اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو کرده بود و دستیار دیجیتالی الکسا می‌توانست موسیقی‌های مختلف را از طریق این سرویس جست و جو و پخش کند.

اما حالا شرکت گوگل در گزارش جدیدی ضمن تکذیب این مسئله اعلام کرده که اپل موزیک قرار است به صورت محدود شده در تلفن‌های هوشمند امکان پخش داشته باشند و شرکت اپل هنوز در مورد این مسئله با گوگل رایزنی و همکاری نکرده است.

گزارش وب سایت VentureBeat حاکی از آن است که اپل موزیک در حال حاضر قرار نیست به صورت مستقل به گوگل هوم بیاید؛ با این حال کاربران این اسپیکرها می‌توانند به صورت غیرمستقیم و از طریق تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آی او اس یا اندروید به این سرویس دسترسی داشته باشند و موسیقی‌ها را در گوگل هوم پخش کنند.

در حقیقت اپل تلاشی برای امکان دسترسی دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت در اپل موزیک نکرده است و هنوز نیز معلوم نیست که این کمپانی تصمیمی برای همکاری با شرکت گوگل دارد یا قرار است به صورت مجزا با این کمپانی درزمینهٔ عرضه سرویس‌های دیجیتالی در اسپیکرهای هوشمند رقابت کند.

اپل در سال 2017 اقدام به عرضه اسپیکرهای هوشمند اختصاصی خود با عنوان هوم پاد کرده بود که تنها امکان پخش موسیقی از طریق اپل موزیک را داشتند؛ اما با کاهش میزان فروش این اسپیکر در بازار جهانی مشخص شده است که این کمپانی تصمیم به عرضه سرویس‌های دیجیتالی خود در محصولات سخت افزاری دیگر شرکت‌ها را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420