لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سواچ از سامسونگ به خاطر نقض حقوق معنوی شکایت کرد

سواچ از سامسونگ به خاطر نقض حقوق معنوی شکایت کرد

 شکایت شرکت‌های مختلف از سامسونگ به خاطر نقض حقوق معنوی محصولات مختلف پایان ندارد. پس از اپل این بار نوبت سواچ است که به خاطر نقض حقوق معنوی محصولات خود از شرکت کره‌ای شکایت کند.

شرکت سواچ اعلام کرده که برخی از واچ فیس‌های تعبیه شده در ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ شباهت بسیار زیادی به ساعت‌های مچی کلاسیک این کمپانی سوئیسی دارد. بر این اساس این مسئله و کپی برداری سامسونگ از سواچ باعث شده تا ساعت‌های هوشمند این کمپانی به طور کامل شبیه به ساعت‌های سنتی و کلاسیک سوئیسی شود.

سواچ همچنین اعلام کرده که این کپی برداری سامسونگ فقط به محصولات این کمپانی محدود نمی‌شود؛ بلکه کمپانی کره‌ای از تمامی شرکت‌های ساعت سازی کره‌ای نظیر امگا، تیسوت و لونژین و بسیاری از شرکت‌های ساعت سازی لوکس اروپایی نظیر شرکت‌های فرانسوی و سوئیسی تقلید کرده است.

این کمپانی اعلام کرده که سامسونگ با توسعه این واچ فیس‌ها اقدام به نقض حقوق مادی و معنوی شرکت‌های ساعت سازی را نقض کرده است. این کمپانی تصمیم دارد تا با پیگیری شکایت خود بتواند روند تولید و عرضه ساعت‌های هوشمند سامسونگ در بازار جهانی و بخصوص بازار اروپا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا را متوقف کند.

در سالیان گذشته، عرضه ساعت‌های هوشمند در بازار جهانی باعث شده تا میزان تمایل مردم برای خرید ساعت‌های رسمی و کلاسیک کاهش چشم گیری را تجربه کند. بر این اساس بسیاری از شرکت‌های ساعت سازی به دنبال راهی برای توقف عرضه ساعت‌های هوشمند در بازار جهانی هستند.

گفتنی است که شرکت سواچ بابت استفاده از حقوق معنوی خود توسط سامسونگ تقاضای دریافت 100 میلیون دلار غرامت کرده است و سامسونگ بابت این مسئله باید در دادگاه پاسخگو باشد. گفتنی است که با وجود انتشار اطلاعات مربوط به این پرونده قانونی، هنوز نتیجه دادگاه این پرونده مشخص نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420