لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید انبوه آیفون‌های 2018 تا 75 درصد کاهش یافت

تولید انبوه آیفون‌های 2018 تا 75 درصد کاهش یافت

شرکت اپل سفارش تولید انبوه آیفون‌های 2018 را تا 75 درصد کاهش داده است و بسیاری از کارخانه‌های عضو زنجیره تأمین قطعات این محصولات با کمبود سفارش و کار مواجه شده‌اند.

بر اساس گزارش منتشر شده از طرف شرکت‌های عضو زنجیره تأمین قطعات محصولات اپل، این کمپانی به دلیل افزایش تعداد آیفون‌های فروخته نشده در بازار جهانی تمایلی به تولید انبوه مدل‌های جدید این محصولات را ندارد. از طرف دیگر اپل تصمیم دارد تا چمد ماه دیگر فرایند طراحی و تولید قطعات آیفون‌های جدید را شروع کند. بر این اساس اپل تصمیم گرفته تا سفارش تولید آیفون‌های 2018 را کاهش دهد.

به طور کل، کسب و کار تولید آیفون‌ها تا حدودی فصلی است و شرکت‌های تولید کننده این محصولات در زمان مشخصی حجم کاری متفاوتی خواهند داشت. بر این اساس، اپل هر ساله در سپتامبر و مشخصاً در جریان کنفرانس پاییزی خود از محصولات جدید آیفون رونمایی می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود تا در بازه میان اوت تا سپتامبر میزان کار و سفارش‌های دریافتی در شرکت‌ها و کارخانه‌های عضو زنجیره تأمین افزایش پیدا کند.

پس از این بازه زمانی شرکت اپل سفارش تولید محصولات خود را کاهش می‌دهد و روی عرضه محصولات دیگر نظیر آیپدها و مک بوک پروها تمرکز می‌کند. بر این اساس، کاهش میزان تولید انبوه آیفون‌های 2018 در بازه زمانی یاد شده امری عادی به‌حساب میاید. اپل تصمیم دارد تا در جریان سال 2019 میلادی دست کم چهار کنفرانس را برای هر فصل برگزار کند و از آن طریق محصولات جدید خود را رونمایی کند.

از آنجایی که کنفرانس بهاری و تابستانی این شرکت روی تولید و عرضه کامپیوترهای مک و آیپدها متمرکز خواهد بود، شرکت اپل تولید و عرضه آیفون‌ها را کاهش می‌دهد تا پیش از زمان معرفی آیفون‌های 2019 تمامی این محصولات در بازار فروخته شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373