لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ناشران و خبرگزاری‌ها با شرکت اپل مذاکره می‌کنند

ناشران و خبرگزاری‌ها با شرکت اپل مذاکره می‌کنند

 شرکت اپل از ماه گذشته و با انتشار نسخه بتای آی او اس 12.2 اعلام کرد که این کمپانی به دنبال ارائه سرویس‌های اختصاصی درزمینهٔ عرضه مجلات و روزنامه‌های خبری است. بر این اساس، مشخص شده است که ناشران به دنبال راهی برای مدیریت و همکاری با شرکت اپل هستند.

بسیاری از خبرگزاری‌ها و ناشران برای ارائه مطالب خود به خوانندگان هزینه خاصی را از آن‌ها دریافت می‌کنند و خوانندگان باید بابت این مطالب هزینه‌ای مشخص را برای دریافت اشتراک پرداخت کنند. در این میان، مشخص شده است که شرکت اپل 50 درصد از هزینه اشتراک‌های فروخته شده را به‌عنوان حق کمیسیون دریافت می‌کند.

این مسئله باعث شده تا بسیاری از ناشران و تولید کنندگان محتوا تمایلی برای همکاری با اپل و ارائه محتویات خود در سرویس‌های این شرکت نداشته باشند. با این حال خبرگزاری‌ها تصمیم دارند تا با همکاری شرکت اپل و رایزنی با مدیران آن میزان کمیسیون دریافتی برای ارائه محتویات خود در سرویس‌های این شرکت را کاهش دهند.

اپل تصمیم دارد تا از آی او اس 12.2 به بعد فرایند همکاری خود را با ناشران و خبرگزاری‌ها را شروع کند و از طریق فروش اشتراک دیجیتالی به کاربران درآمد قابل توجهی را برای خود به همراه داشته باشد.

بر این اساس، مشخص شده است که اپل با تعیین سهم فروش 50 درصدی اشتراک مجله‌ها و روزنامه‌ها باعث شده تا بسیاری از خبرگزاری‌ها تمایل کمتری برای همکاری با این شرکت داشته باشند. بر این اساس می‌توان مطمئن بود که این کمپانی در آینده نزدیک بسیاری از مجله‌های پر بازدید را از طریق اپلیکیشن Apple News آماده عرضه به کاربران کند.

آی او اس 12.2 از ماه آینده آماده عرضه به کاربران می‌شود و بسیاری از سرویس‌های دیجیتالی مبتنی بر محتوای متنی و تصویری برای کاربران آماده عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420