لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12 روی 83 درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده است

آی او اس 12 روی 83 درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده است

 گزارش اخیر منتشر شده از طرف شرکت اپل حاکی از آن است که 4 ماه و نیم پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 این سیستم عامل روی 83 درصد از دستگاه‌های این شرکت نصب شده است.

اپل این اطلاعات را در صفحه اول اپ استور در آیفون‌ها و آیپدها منتشر شده است که نشان می‌دهد که پس از عرضه آپدیت جدید بسیاری از کاربران به دانلود و نصب این آپدیت تمایل نشان داده‌اند. آی او اس 12 روی تمام دستگاه‌های پشتیبانی کننده از آی او اس 11 قابل نصب است و به همین دلیل کاربران در طول کمتر از 5 ماه تمایل به نصب این سیستم عامل پیدا کرده‌اند.

بر این اساس آی او اس 12 توانسته رکورد نسخه قبلی سیستم عامل شرکت اپل را بشکاند و به پر درخواست‌ترین سیستم عامل همراه تبدیل شود.

تمایل به آپدیت آی او اس 12 از طرف دیگر به موارد مربوط به مسدود شدن دسترسی کاربران به اپ استور در دستگاه‌های اجرا کننده آی او اس 11 نیز مربوط می‌شود. بررسی‌ها حاکی از آن است که بیشتر کاربرانی که تمایل به دانلود آی او اس 12 و نصب آن روی دستگاه‌های خود نشان نداده‌اند، اقدام به جیلبریک دستگاه‌های خود کرده‌اند و به همین دلیل اپل تصمیم گرفته تا دسترسی به اپ استور را در آی او اس 11 مسدود کند و تعداد کاربران آی او اس 12 افزایش پیدا کند.

در حال حاضر مشخص شده است که آی او اس 11 همچنان روی 12 درصد دستگاه‌های پشتیبانی کننده در حال اجرا است و تنها 5 درصد از کاربران آیفون‌ها و آیپدهای جدید در سراسر جهان از آی او اس 10 و نسخه‌های قبلی از آن استفاده می‌کنند.

اپل تا کنون سه زیر شاخه اصلی از آی او اس 12 را با شما نسخه 12.1.3 و 12.1.4 را منتشر کرده است که این آمار شامل آن‌ها نیز می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420