لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوشی هوشمند انرجایزر با باتری 18 هزار میلی آمپر ساعت معرفی شد

گوشی هوشمند انرجایزر با باتری 18 هزار میلی آمپر ساعت معرفی شد

 دومین روز از کنفرانس بین المللی موبایل MWC 2019 در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است که در آن بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. در این میان گوشی هوشمند انرجایزر در جریان این نمایشگاه با باتری 18 هزار میلی آمپر ساعت آماده عرضه شده است.

نام این تلفن هوشمند انرجایزر Power Max P18K که با ظاهری عجیب و غیرمعمول تولید شده است. بسیاری از خبرنگارانی که از نزدیک این تلفن هوشمند را مورد بررسی قرار داده‌اند، آن را «یک آجر تمام عیار» نامیده‌اند. تلفن هوشمند انرجایزر مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9.0 توسعه داده شده است و ضخامت آن 0.7 اینچ است.

Power Max P18K می‌تواند برای مدتی بسیار طولانی روشن بماند و نیازی به شارژ روزانه نداد. انرجایزر اعلام کرده که این دستگاه می‌تواند برای 100 ساعت موسیقی به صورت مداوم پخش کند و برای 50 روز به صورت استند بای باقی بماند. این شرکت همچنین در توضیح این محصول اعلام کرده که باتری این دستگاه برای 90 ساعت مکالمه دوام میاورد و می‌توان برای مدت طولانی پاسخگوی کارهای مختلف کاربران باشد.

این دستگاه با وجود عمر باتری بسیار بالا، از لحاظ‌های دیگر توانایی خاصی ندارد. پردازنده Power Max P18K شامل یک تراشه 2 گیگاهرتزی تولید شده توسط مدیاتک می‌شود. علاوه بر این، دستگاه یاد شده هیچ مقاومتی در برابر آب، ضربات و نفوذ گرد و غبار ندارد.

نمایشگر این محصول با سایز 6.2 اینچ ساخته شده است و در قسمت پشتی آن یک دوربین سه لنزه قرار گرفته است. دوربین سلفی این محصول نیز دارای دو لنز است و می‌تواند برای مدت طولانی عکس‌برداری و فیلم برداری کند. البته افزایش حجم باتری به کار رفته در این تلفن هوشمند باعث شده تا ابعاد آن به طرزی کاملاً غیرمعمول و خارج از حد انتظار تغییر کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373