لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک برای اسپیکر گوگل هوم آماده عرضه می‌شود

اپل موزیک برای اسپیکر گوگل هوم آماده عرضه می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در راستای تغییر سیاست‌های جدید خود، سرویس پخش موسیقی اپل موزیک را برای اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم نیز آماده عرضه کند.

حدود یک ماه و نیم گذشته شرکت اپل تصمیم گرفت تا اپل موزیک را برای اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو ارائه دهد و بر این اساس دستیار هوشمند الکسا توانست به سرویس پخش موسیقی اختصاصی شرکت اپل دسترسی پیدا کند. در این میان، یکی از کاربران و خوانندگان وب سایت macrumors به تازگی گزارشی مبنی بر تلاش این شرکت برای توسعه و عرضه این سرویس در اسپیکرهای هوشمند شرکت گوگل را داده است.

بر این اساس، اپلیکیشن گوگل هوم ارائه شده در سیستم عامل آی او اس قرار است به پشتیبانی از اپل موزیک مجهز شود و در آینده نزدیک این سرویس قرار است موسیقی‌های مختلف را برای کاربرانی که اشتراک اپل موزیک را خریداری کرده‌اند در اسپیکرهای گوگل هوم پخش کند.

بر این اساس کاربران دستگاه‌های مختلف می‌توانند به دستیار صوتی گوگل دستور پخش آهنگ‌های مختلف را بدهند و از گوش کردن آهنگ‌ها لذت ببرند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا با گسترش سرویس‌های دیجیتالی خود در دستگاه‌های شرکت‌های دیگر میزان درآمد حاصل از فروش اشتراک سرویس‌های نرم افزاری خود را گسترش دهد؛ این در حالی است که اپل تا پیش از این سرویس‌های خود را به صورت اختصاصی و انحصاری برای دستگاه‌های مختلف توسعه می‌داد.

از ابتدای سال 2019 میلادی شرکت اپل با مشکلات زیادی درزمینهٔ درآمد و فروش محصولات خود مواجه بوده است و نزدیک به نیمی از ارزش سهام خود را در طی این مسئله از دست داده است. اپل تصمیم دارد تا با ارائه محصولات دیجیتالی مختلف در میان دستگاه‌های شرکت‌های گوناگون درآمد خود را افزایش دهد. پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک میزان فروش این محصولات دیجیتالی از میزان فروش محصولات سخت افزاری اپل بیشتر شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373