لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس اجرای بازی ریزر متوقف شد

سرویس اجرای بازی ریزر متوقف شد

شرکت ریزر کمتر از یک سال پس از عرضه سرویس اختصاصی خود برای اجرای بازی‌ها اقدام به توقف آن کرده است.

ریزر تنها 10 ماه از این سرویس برای کاربران پشتیبانی کرد و در نهایت اعلام کرده که در روز بیست هشتم فوریه 2019، ساعت 1 بامداد به عمر این سرویس پایان می‌دهد.

بررسی‌های منتشر شده در وب سایت GOG.com حاکی از آن است که ریزر به دلیل عدم تمایل کاربران به استفاده از این سرویس تصمیم به حذف و توقف آن گرفته است. تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که شرکت ریزر می‌تواند ا توسعه سرویس اختصاصی بازی خود موفقیت قابل توجهی در این زمینه پیدا کند. با این حال ریزر با وجود موفقیت در زمینه تولید و عرضه محصولات سخت افزاری کامپیوتری به هیچ وجه در زمینه تولید و عرضه سرویس‌های دیجیتالی موفق نبوده است.

بر این اساس ریزر تصمیم گرفته تا به عمر سرویس اختصاصی بازی‌های خود پایان دهد و پس از آن، راه رقابت را برای توسعه دهندگان دیگر نظیر شرکت Valve و سرویس استیم و بلیزارد بتل نت آزاد کند.

ریزر اعلام کرده که پس از پایان عمر سرویس اختصاصی بازی ریزر، اکانت‌های کاربری ریزر آیدی همچنان قابل استفاده است و کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از این سرویس دسترسی داشته باشند.

سرویس اختصاصی ریزر همانند ایکس باکس لایو، پلی استیشن نتورک و استیم اقدام به عرضه بازی‌ها به صورت قانونی و آنلاین را به کاربران میداد. این سرویس قرار بود با شرکت‌های مشابه در زمینه عرضه بازی‌ها رقابت کند که البته مشکلات ایجاد شده بر سر راه این شرکت برای تجاری سازی و تشویق کاربران به استفاده از آن باعث شده تا ریزر مجبور به توقف توسعه و پشتیبانی از این سرویس به کاربران شود. بر این اساس، پس از پایان یافتن تاریخ یاد شده کاربران دیگر نمی‌توانند بازی‌های جدید را از طریق آن خریداری کنند و باید به استیم یا بلیزارد یا سرویس‌های مشابه دیگر مهاجرت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373