لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی متریال به اپلیکیشن جیمیل ارائه شده در آی او اس اضافه شد

طراحی متریال به اپلیکیشن جیمیل ارائه شده در آی او اس اضافه شد

 شرکت گوگل در توسعه نسخه جدید اپلیکیشن جیمیل اقدام به استفاده از طراحی متریال برای کاربران دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس کرده است. 

گوگل چند سالی است که از زبان طراحی اختصاصی خود برای توسعه محصولات نرم افزاری‌اش استفاده می‌کند. طراحی متریال به صورت اختصاصی از طرف گوگل برای اپلیکیشن‌های توسعه یافته توسط این شرکت و سرویس‌های خود آماده عرضه می‌شود. بر این اساس گوگل در توسعه اپلیکیشن جیمیل اقدام به توسعه و استفاده از این نوع طراحی در دستگاه جدید خود کرده است.
طراحی متریال باعث می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر از اپلیکیشن جیمیل استفاده کنند. جیمیل یکی از پراستفاده‌ترین سرویس‌های نرم افزاری گوگل است و بر این اساس بسیاری از کاربران سیستم عامل آی او اس از این اپلیکیشن به صورت روزانه استفاده می‌کنند.
چندی پیش شرکت گوگل رابط کاربری نسخه وب و اندروید اپلیکیشن جیمیل را تغییر داد که با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شد. در این میان، شرکت گوگل تصمیم گرفته تا برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس یعنی آیفون‌ها و آیپدهای تولید شده توسط شرکت اپل نیز این رابط کاربری جدید را ارائه دهد.
برای دریافت این آپدیت کاربران کافی است به اپ استور در دستگاه‌های خود مراجعه کنند و پس از آن اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن جیمیل به همراه آپدیت جدید آن کنند. گفتنی است که برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های رسمی از طریق آی او اس در اپ استور ممکن است نیاز به اطلاعات اپل آیدی وجود داشته باشد. بر این اساس کاربران باید حتماً پیش از نصب اپلیکیشن‌ها و آپدیت‌ها اطلاعات اپل آیدی خود را به همراه داشته باشند؛ البته آی او اس لزوماً برای نصب هر باره آپدیت‌ها نیازی به رمز اپل آیدی نخواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373