لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسترسی به صفحه اپل آیدی از طریق لینوکس به صورت موقت مسدود شد

دسترسی به صفحه اپل آیدی از طریق لینوکس به صورت موقت مسدود شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به مسدودسازی دسترسی مرورگرهای اینترنتی نصب شده در سیستم عامل‌های مبتنی بر هسته لینوکس کرده است.

بر این اساس کاربران توزیع‌های مختلف لینوکسی از این پس امکان دسترسی به وب سایت اپل و بخش مدیریت کاربری اپل آیدی را ندارند. دسترسی به این وب سایت، برای انجام بسیاری از کارها نظیر تنظیم تائید دو مرحله‌ای، تغییر اطلاعات شخصی و امنیتی و ارائه اطلاعات پرداختی برای تمامی کاربران دستگاه‌های اپل حیاتی است. با این حال شرکت اپل تصمیم گرفته تا دسترسی تمامی توزیع‌های لینوکسی مسدود شده بود و تنها کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید امکان دسترسی به وب سایت یاد شده را داشتند.

این مسئله باعث شده بود تا بسیاری از کاربران آیفون‌ها و آیپدها که از کامپیوترهای دسکتاپ مبتنی بر سیستم عامل‌های گنو/لینوکسی استفاده می‌کنند امکان دسترسی به این وب سایت را نداشته باشند و با فراخوانی وب سایت یاد شده با ارور Bad Gateway مواجه شوند.

البته اپل در مدتی کوتاه این مشکل را برطرف کرد و کاربران از این پس می‌توانند از طریق سیستم عامل‌های لینوکسی نیز به این وب سایت دسترسی داشته باشند. با این حال باید به یاد داشت که شرکت اپل معمولاً رابطه خوبی با سیستم عامل‌های متن باز مبتنی بر هسته لینوکس را ندارد و بر این اساس محدودیت‌های بسیار زیادی را برای کاربران این سیستم عامل‌ها ایجاد کرده است.

این در حالی است که اپل با توسعه بوت کمپ امکان نصب سیستم عامل ویندوز را روی کامپیوترهای مک ارائه داده است. از طرف دیگر، کاربران می‌توانند به نرم افزار آیتونز در سیستم عامل ویندوز دسترسی داشته باشند؛ با این حال دسترسی به این نرم افزار به صورت مستقیم و پیش‌فرض در سیستم عامل‌های لینوکسی امکان پذیر نیست و کاربران باید از روش‌های غیرمستقیم برای مدیریت محتوا و فایل‌های آیفون‌ها و آیپدها در کامپیوترهای لینوکسی استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420