لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عملیات اپل از گران بودن محصولات این شرکت دفاع کرد

مدیر عملیات اپل از گران بودن محصولات این شرکت دفاع کرد

 جف ویلیامز به عنوان مدیر بخش عملیات شرکت اپل به تازگی در جریان سخنرانی خود در دانشگاه Elon از گران بودن محصولات این شرکت دفاع کرده است.

وی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان شرکت کننده در این همایش اعلام کرده که محصولات اپل بر اساس هزینه انجام شده برای توسعه و ساخت آن‌ها محاسبه می‌شوند. بسیاری از تحلیلگران در گزارش‌های اخیر خود اعلام کرده‌اند که محصولات اپل قیمتی بسیار بیشتر از هزینه مورد نیاز برای ساخت هر واحد از آن‌ها دارند. تحلیلگران اعلام کرده بودند که این مسئله باعث کاهش تمایل کاربران به خرید محصولات جدید اپل شده است و این کمپانی برای افزایش میزان فروش و سهم خود در بازار جهانی باید قیمت محصولات خود را کاهش دهد تا تمایل برای خرید این محصولات افزایش بیشتری پیدا کند.

همین مسئله موضوع اصلی پرسش اخیر مطرح شده بوده است که بر اساس آن دانشجوی شرکت کننده در این همایش از جف ویلیامز پرسیده بود که آیااپل تصمیمی برای کاهش قیمت محصولات خود و کاهش میزان حاشیه سود دریافتی برای فروش هر یک از آن‌ها دارد یا روند قیمت گذاری بالای محصولات اپل همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

ویلیامز برای پاسخ به این پرسش مثالی از قابلیت ردیابی فعالیت‌های بدنی را در اپل واچ مطرح کرد. بر اساس ادعای او، نزدیک به 40 پرستار و افراد حرفه‌ای درزمینهٔ های مختلف پزشکی به همراه 10 هزار داوطلب برای پیدا کردن روشی دقیق به منظور ردیابی فعالیت‌های بدنی شرکت داشته‌اند.

وی در ادامه اعلام کرد که بسیاری از تحلیلگران صرفاً هزینه ساخت محصولات اپل در کارخانه‌ها را در نظر می‌گیرند. این در حالی است که اپل برای تولید محصولات خود فرایندی طولانی درزمینهٔ تحقیق و توسعه را طی می‌کند که تمامی آن‌ها مستلزم صرف هزینه‌های بسیار زیادی است تا محصولات باکیفیت بسیار بالاتر آماده عرضه به کاربران شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420