لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتوای ویدیویی از بازی‌های استیم حذف می‌شوند

محتوای ویدیویی از بازی‌های استیم حذف می‌شوند

شرکت Valve به عنوان صاحب امتیاز سرویس اجرای بازی استیم تصمیم دارد تا در آپدیت‌های آتی این سرویس محتوای ویدیویی بازی‌ها را حذف کند.

Valve در اعلامیه جدید خود گفته که بسیاری از کاربران و گیمرهای این سرویس تمایلی به مشاهده محتوای ویدیویی میان بازی‌ها ندارند و این مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران آن‌ها را رد کنند از پخش آن‌ها ابراز نارضایتی داشته باشند. بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی از زمان‌های بسیار قبل محتوای ویدیویی خاصی را به کاربران نشان می‌دادند.

این محتوای ویدیویی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشتند و در برخی از اوقات داستان خاصی از بازی را روایت می‌کردند. اما حالا مشخص شده است که این ویدیوها را بسیاری از کاربران تماشا نمی‌کنند و با متمایل شدن بازی‌ها به سمت سبک آنلاین که در آن‌ها داستان‌ها جنبه کم رنگ‌تری پیدا کرده، کاربران به هیچ وجه تمایل به تماشای این محتوای ویدیویی ندارند.

این مسئله باعث شده تا استیم در آینده نزدیک محتوای ویدیویی را به صورت پیش‌فرض از بازی‌ها حذف کند و به جای آن فرایند اجرای بازی‌های کامپیوتری را سریع‌تر کند و کاربران در مدت زمان کمتری بتوانند برای اجرای بازی‌ها دست به کار شوند.

تا پیش از این، بسیاری از شرکت‌ها و استودیوهای توسعه و عرضه بازی‌ها تصمیم به حذف محتوای ویدیویی در بازی‌ها گرفته بودند و کاربران در اجرای بازی از همان ابتدا با گیم پلی اصلی بازی درگیر می‌شدند. این مسئله باعث می‌شود تا هیجان بازی‌ها و مدت زمان بهینه برای اجرای آن‌ها توسط کاربران افزایش پیدا کند و کاربران تمایل بیشتری برای اجرای بازی‌های مختلف داشته باشند.

استیم تصمیم دارد تا با انجام این کار، کاربران را از همان ابتدای اجرای بازی درگیر گیم پلی بازی کند تا کاربران در مدت زمان کمتری برای دسترسی به گیم پلی وقت صرف کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420