لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین ماشین اپل احتمالاً یک ون خواهد بود

اولین ماشین اپل احتمالاً یک ون خواهد بود

 گزارش‌های اخیر منتشر شده از شرکت‌های اتومبیل سازی آلمانی حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا اولین اتومبیل هوشمند خود را به صورت یک ون تولید کند. بر این اساس اولین ماشین اپل یک ون خواهد بود.

این گزارش در مجله آلمانی Manager منتشر شده است که بر اساس آن اپل چندین مهندس خود را برای بررسی ون‌ها با رنگ نقره‌ای به خط تولید شرکت‌های آلمانی فرستاده است. بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی و روند ساخت ون‌های نقره‌ای رنگ را بررسی کند و طی آن احتمالاً اپل واچ را با طراحی خاص آماده عرضه کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا تنها در زمینه تولید اتومبیل‌های تمام الکتریکی فعلیت کند. بر این اساس ماشین اپل قرار است با همان ظاهر اتومبیل‌های ون به صورت خودران آماده عرضه به بازار شوند. اپل سال گذشته همکاری خاص و منحصر به فردی را با شرکت فولکس واگن شروع کرد و طی آن تصمیم داشت تا از بسترهای این کمپانی برای ساخت اتومبیل‌های خودران و تمام الکتریک خود استفاده کند.

علاوه بر این اپل از سال 2017 تعدادی از اتومبیل‌های شاسی بلند لکسوس را با سیستم‌های هوشمند خود را برای تست به خیابان‌های ایالت کالیفرنیا آورده بود.

تا پیش از این، مینگ چی کو طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود اپل اتومبیل خودران خود را در بازه‌ای بین 2023 تا 2025 آماده عرضه به بازار می‌کند. اپل از سال 2014 تصمیم داشته است تا تحت پروژه‌ای با عنوان تایتان بسترهای لازم برای توسعه اتومبیل‌های خودران را مورد بررسی، تحقیق و توسعه قرار دهد که در این میان مشخص شده است که این کمپانی در چند سال گذشته سرمایه گذاری بسیار زیادی روی بسترهای مبتنی بر هوش مصنوعی و واقعی افزوده به کار رفته در این محصولات کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420