لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ارتباط عمیق‌تری با FDA برقرار می‌کند

اپل ارتباط عمیق‌تری با FDA برقرار می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا با برقراری ارتباط قوی‌تر و رایزنی بیشتر با سازمان غذا و داروی آمریکا، محصولات مبتنی بر سلامتی قدرتمندتری را آماده عرضه به بازار کند.

اخیراً Sumbul Desai به عنوان نایب رئیس بخش سلامت شرکت اپل در مصاحبه‌ای با وب سایت MobiHealthNews اعلام کرده که این کمپانی در حال رایزنی هر چه بیشتر با سازمان غذا و دارو است تا محصولات هوشمند خود را مبتنی بر قابلیت‌های سلامتی آماده عرضه کند.

اپل تا پیش از این، با همکاری شرکت FDA توانسته بود قابلیت الکتروکاردیوگرام را در اپل واچ سری 4 به کاربران آمریکایی ارائه دهد. این قابلیت به کاربران این اجازه را می‌دهد که در هر لحظه فعالیت قلب و نوار قلب خود را ثبت کنند و گزارش آن را به دکتر و فرد متخصص ارسال کنند. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر امکان تشخیص زودهنگام اختلال‌های قلبی عروقی نظیر فیبرالاسیون دهلیزی را داشته باشند.

بر این اساس، گفته‌های اخیر نایب رئیس بخش سلامت اپل حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکانات بیشتری را برای حفظ سلامتی کاربران به آیفون‌ها و اپل واچ بیاورد.

اپل تا به امروز پتنت‌های سلامتی بسیار زیادی را به ثبت رسانده است و به همین دلیل می‌تواند در آینده نزدیک از این پتنت‌ها در تولید و ارائه قابلیت‌های جدید در دستگاه‌های آینده خود استفاده کند. Sumbul Desai بر این ادعا است که ارائه قابلیت ECG یا همان الکتروکاردیوگرام در اپل واچ سری 4 با فید بک بسیار مناسبی همراه شده است و به همین دلیل این کمپانی تصمیم دارد تا آینده نزدیک قابلیت‌های بیشتری را به محصولاتش بیاورد و از آن طریق تأییدیه سازمان‌های پزشکی و سلامتی در کشورهای مختلف را دریافت کند.

بر این اساس می‌توان امیدوار بود که شرکت اپل در سال 2019 و 2020 میلادی محصولات جدیدی را مبتنی بر سلامتی آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420