لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 5G احتمالاً تا پیش از 2020 آماده عرضه به بازار نمی‌شود

آیفون 5G احتمالاً تا پیش از 2020 آماده عرضه به بازار نمی‌شود

 گزارش‌های اخیر منتشر شده از شرکت اینتل و اپل حاکی از آن است که آیفون 5G احتمالاً تا پیش از سال 2020 آماده عرضه به بازار نمی‌شوند.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از منابع رسمی اینتل، این کمپانی تراشه‌های ارتباطی مورد نیاز برای اتصال تلفن‌های هوشمند به 5G یا همان نسل پنجم ارتباطات همراه و رادیویی را تا پیش از 2020 آماده عرضه به بازار نمی‌کند. بر این اساس، شرکت اپل احتمالاً آیفون 5G را تا پیش از این سال آماده عرضه به بازار نمی‌کند.

تا پیش از این، بسیاری از شایعات و پیش بینی‌های منتشر شده از طرف تحلیلگران بر این ادعا بودند که اپل در سال 2019 میلادی تصمیم به معرفی و عرضه آیفون 5G به بازار دارد. این در حالی است که این کمپانی به‌احتمال زیاد به دلیل محدودیت‌های اخیر ایجاد شده بر سر تأمین این قطعات تصمیم به عرضه این محصولات به بازار در سال جاری ندارد و آیفون‌های 2019 همچنان به قابلیت اتصال به شبکه LTE آماده عرضه به بازار می‌شوند.

شرکت اپل تا سال 2016 برای تأمین تراشه‌های ارتباطی شرکت کوالکام استفاده می‌کرد، اما مبارزه‌های قانونی این دو کمپانی باعث شد تا آیفون‌ها از سال 2017 به بعد با تراشه ارتباطی شرکت اینتل تولید و عرضه شوند. بر این اساس، در صورت عدم آماده بودن اینتل برای تولید تراشه‌های ارتباطی نسل پنجم شرکت اپل نمی‌تواند آیفون 5G را در سال 2019 آماده عرضه به بازار کند و عرضه این محصولات به سال آینده یعنی 2020 موکول خواهد شد.

گزارش جدید خبرگزاری رویترز حاکی از آن است که اینتل به دلیل مشکلات فنی تصمیم به عرضه تراشه‌های نسل پنجم تا پیش از سال 2020 را ندارند که این مسئله به طور مشخص باعث رد ادعاهای مطرح شده در مورد تولید و عرضه آیفون 5G در این سال می‌شود. گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا طی پروژه‌ای اختصاصی تراشه‌های ارتباطی اختصاصی خودش را تأمین و تولید کند؛ با این حال راه اندازی خط تولید این تراشه‌ها احتمالاً تا سال جاری میلادی به بهره برداری نمی‌رسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420