لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل Adobe Premiere Pro با اسپیکرهای مک بوک پرو برطرف شد

مشکل Adobe Premiere Pro با اسپیکرهای مک بوک پرو برطرف شد

 شرکت ادوبی به تازگی مشکلات مربوط به خرابی اسپیکرهای مک بوک پرو 2018 را در Adobe Premiere Pro برطرف کرده است.

بر این اساس کاربرانی که اقدام به خرید این نرم افزار به صورت قانونی کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند به آپدیت نرم افزاری جدید این کمپانی را برای مک بوک پروهای خود دریافت کنند تا دیگر با مشکلات مربوط به خرابی اسپیکرها مواجه نشوند.

اوایل ماه گذشته بود که خبری مبنی بر خراب شدن اسپیکر مک بوک پروها منتشر شد که حاکی از آن بود که مشکل نرم افزاری در ادوبی پریمیر پرو باعث می‌شود تا سطح صدای در حال پخش به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند که این مسئله در نهایت باعث خرابی اسپیکرهای مک بوک پرو می‌شد.

بسیاری از کاربران گزارش‌های خرابی در مورد این رویداد را منتشر کرده بودند و اعلام کرده بودند که پخش ناگهانی صدا با حجم زیاد باعث خرابی دائم اسپیکرهای آن‌ها شده است. در این میان، شرکت اپل به عنوان سازنده این محصولات هیچ ادعایی در این زمینه نکرده است و هنوز نیز مشخص نیست که اپل پاسخگوی این مشکل و رفع آن هست یا تصمیم به رفع آن و تعمیر دستگاه‌های تولید شده این شرکت ندارد.

در این میان، شرکت ادوبی خرابی این دستگاه‌ها را به خاطر یک باگ نرم افزاری در دستگاه‌های خود تائید کرده است و پس از آن اقدام به توسعه یک آپدیت نرم افزاری برای رفع آن کرده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Creative Cloud نصب شده در کنار ادوبی پریمیر در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک او اس اقدام به رفع این مشکل کنند. البته لازم به یاد آوری است که این مشکل همچنان در نسخه‌های کرکی ادوبی پریمیر وجود دارد و به همین دلیل کاربران تنها در صورتی می‌توانند به این برنامه‌ها دسترسی داشته باشند که اقدام به دانلود و نصب نسخه کرک شده به همراه آپدیت جدید بسته نرم افزاری جدید کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420