لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارت اعتباری اختصاصی تولید می‌کند

اپل کارت اعتباری اختصاصی تولید می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا با همکاری موسسه «گلدمن ساکس» اقدام به عرضه کارت‌های اعتباری اختصاصی کند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال، شرکت اپل از همین حالا رایزنی‌های خود برای تولید و عرضه کارت‌های اعتباری اختصاصی را آغاز کرده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا این کارت‌ها را به مشتریان خود عرضه کند.

بر اساس این گزارش، همکاری اپل و گلدمن ساکس باعث می‌شود تا عرضه‌ای جدید در کسب و کارهای دیجیتالی به وجود آید و اپل پس از آن بتواند علاوه بر فروش محصولات خودش به کاربران، امکان خرید محصولات دیگر را نیز به آن‌ها ارائه دهد.

بررسی‌های حاکی از آ« است که پس عرضه کارت اعتباری شرکت اپل فرایند فروش بسیاری از گیفت کارت‌ها کاهش میابد. تا پیش از این بسیاری از کسب و کارهای دیجیتالی بر پایه فروش گیفت کارت یا شارژ حساب کاربری از طریق کارت‌های اعتباری امکان پذیر بودند اما حالا اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تولید و عرضه کارت‌های اعتباری خود را گسترش دهد.

بررسی‌های دیگر نشان می‌دهد که این فعالیت اپل در بازار کارت‌های اعتباری باعث می‌شود تا سرویس پرداخت اختصاصی این شرکت با عنوان Apple Pay نیز بتواند به صورت گسترده‌تر در بازار جهانی فعالیت کند و کاربران بیشتری به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که با وجود انتشار اطلاعات مربوط به این کارت‌های اعتباری هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان انتشار این محصولات در بازار آماده عرضه نشده است و هنوز معلوم یست که این کمپانی چه زمانی تصمیم به تجاری سازی و عرضه آن‌ها در بازار جهانی دارد.

کارت اعتباری اپل باعث می‌شود که اپل بتواند با شرکت‌های ارائه دهنده کارت‌های اعتباری نظیر مستر کارت و ویرا شود و این کمپانی فعالیت مهم‌تری در چرخه اقتصاد داشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد که اپل به دنبال تبدیل شدن به یک موسسه مالی و اعتباری است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420