لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دو اپل استور رسمی به خاطر شکایت پتنت ترول‌ها بسته می‌شوند

دو اپل استور رسمی به خاطر شکایت پتنت ترول‌ها بسته می‌شوند

شرکت اپل به‌تازگی مجبور شده تا دو اپل استور خود در شرق تگزاس را تعطیل کند که این مسئله به مبارزه‌های قانونی علیه یک پتنت ترول مربوط می‌شود.
بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط وب سایت Macrumors اپل تصمیم دارد تا برای مقابله و جلوگیری از محکوم شدن در یکی از پرونده‌های قانونی که در ایالات تگزاس برای آن تشکیل شده است اقدام به تعطیل کردن دو اپل استور خود کرده است. این دو اپل استور قرار است در روز دوازدهم آوریل سال 2019 تعطیل شوند و اپل دو اپل استور دیگر را در مکان‌هایی دیگر در این ایالت باز کند.
یکی از سخنگویان شرکت اپل نیز در مصاحبه اخیر خود با وب سایت TechCrunch ضمن تائید این مسئله اعلام کرده که این کمپانی تمایلی به تعدیل نیروهای خود ندارد و در آینده نزدیک آن‌ها را از این بخش به فروشگاه‌های دیگر انتقال می‌دهد.
ایالت تگزاس قوانین سخت گیرانه تری نسبت به پرونده‌های مربوط به پتنت‌ها و اختراع‌های به ثبت رسیده دارد و محکوم‌های قانونی این پرونده‌ها مستلزم به بستن مکان دقیق استفاده غیرقانونی از این پتنت‌ها است. بر این اساس اپل تصمیم دارد تا فروشگاه‌های رسمی خود را در این ایالت ببندد و فروشگاه‌های جایگزینی را در این شهر افتتاح کند.
پرونده قانونی یاد شده در ماه مه 2017 علیه اپل باز شده بود که در نتیجه آن اپل به نقض تعدادی از پتنت‌های یک شرکت پتنت ترول محکوم شده بود و این کمپانی بر اساس رأی دادگاه باید محل کسب و کار فعلی خود را تعطیل کند. اپل اعلام کرده که کاربران فعلاً می‌توانند تا زمان افتتاح فروشگاه‌های جدید به اپل استورهای دیگر ایالت‌ها و به خصوص اپل استورهای کالیفرنیا برای دریافت خدمات پس از فروش محصولات خود مراجعه کنند تا زمانی که برای بار دیگر اپل استورهای رسمی در این ایالت افتتاح و آماده ارائه خدمات شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420