لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به صورت جدی فرایند تولید اتومبیل‌های خودران را شروع کرد

اپل به صورت جدی فرایند تولید اتومبیل‌های خودران را شروع کرد

 شرکت اپل به تازگی اطلاعاتی از تلاش خود درزمینهٔ تولید اتومبیل‌های خودران را منتشر کرده است و بر این اساس نشان داده است که مدیران این کمپانی به صورت جدی پیگیر فرایند تولید و عرضه یک اتومبیل هوشمند و خودران هستند.

اپل مجموعه‌ای از اسناد داخلی خود را در قالب یک فایل پی دی اف منتشر کرده است که در آن‌ها در مورد سیستم مدیریت اتومبیل‌های خودران در شرایط ترافیک‌ها بزرگ راه‌ها توضیح داده شده است.

این مجموعه اسناد تنها شامل 7 صفحه می‌شوند و اپل طی آن‌ها اطلاعاتی در مورد پروژه اتومبیل‌های خودران خود را منتشر کرده است. در این سند اپل اطلاعاتی در مورد روند کارکرد اتومبیل‌های خودران در ترافیک‌های جاده‌ای و نحوه تشخیص اتومبیل‌ها و موارد دیگر در راه را منتشر کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا به صورت جدی و منحصر به فردتر فرایند تولید اتومبیل‌های خودران خود را در پروژه تایتان پیش ببرد.

اپل از سال 2014 به صورت جدی پروژه تولید اتومبیل‌های خودران خود را تحت پروژه‌ای با عنوان تایتان شروع کرد. اولین اطلاعات دقیق در مورد این پروژه به صورت رسمی در سال 2017 منتشر شدند و اپل رسماً تعدادی از اتومبیل‌های شاسی بلند لکسوس را به خیابان‌های کالیفرنیا آورد که روی آن‌ها سیستم‌های تشخیصی و کنترلی اپل نصب شده بودند.

پیش بینی‌های جدید منتشر شده از طرف مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا در بازه سال‌های 2020 تا 2022 از اولین اتومبیل‌های هوشمند خود در بازار رونمایی کند. محصولات معرفی شده در دهه 2020 میلادی قرار است در آینده به طور کامل تحت تأثیر هوش مصنوعی و واقعیت افزوده قرار گیرد و اپل روند تولید محصولات خود را تغییر دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373