لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیشنهادهای ویژه برای نصب اپلیکیشن‌ها به سیری اضافه شد

پیشنهادهای ویژه برای نصب اپلیکیشن‌ها به سیری اضافه شد

 شرکت اپل در توسعه آی او اس 12.2 امکان دریافت پیشنهادهای ویژه به کاربران را از طریق دستیار دیجیتالی سیری ارائه داده است.

بر این اساس، سیری بر پایه میزان درخواست‌هایی که کاربران ارائه می‌دهند، اپلیکیشن‌های مورد علاقه آن‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن‌ها به منظور بهبود تجربه کاربری و استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس ارائه شده است و کاربران می‌توانند از طریق آن از وجود اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود در اپ استور آگاه شوند.

این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران برای نصب اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود به صورت مستقیم به اپ استور مراجعه کنند و تنها کافی است با فراخوانی سیری درخواست‌های مختلف را از او بخواهند تا از آن طریق کاربران بتوانند به پیشنهادهای اپلیکیشن‌های مورد نیاز برای انجام کارهای مختلف را پیدا کنند. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را پیدا کنند و لزوماً نیازی به باز کردن مستقیم اپ استور نداشته باشند.

گفتنی است که قابلیت یاد شده با بخش Today ارائه شده در صفحه اول اپ استور سازگاری دارد و می‌تواند اطلاعات آن بخش را به کاربران ارائه دهد. کاربران پس از نصب آی او اس 12.2 روی دستگاه خود می‌توانند با مراجعه به سیری و ارائه دسترسی‌های لازم به آن به پیشنهادهای این دستیار هوشمند دیجیتالی دسترسی داشته باشند و از آن طریق اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنند.

بر اساس این قابلیت، سیری می‌تواند سلیقه کاربران را با کمک هوش مصنوعی به کار گرفته شده در خود پیدا کند و از آن طریق به کاربران نحوه استفاده متفاوت‌تری را از دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس پیشنهاد دهد.

در نهایت باید اشاره کرد که آی او اس 12.2 هنوز در مرحله تست‌های بتا قرار دارد و قرار است در آینده نزدیک و مشخصاً تا یک ماه دیگر آماده عرضه به کاربران به صورت عمومی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420