لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای آی او اس 12.2 آماده عرضه به توسعه دهندگان شد

سومین بتای آی او اس 12.2 آماده عرضه به توسعه دهندگان شد

شرکت اپل تنها یک روز پس از عرضه نسخه بتای جدید مک او اس موهاوای برای کاربران کامپیوترهای مک، اقدام به عرضه سومین بتای سیستم عامل آی او اس 12.2 به توسعه دهندگان دستگاه‌های همراه خود کرده است.

کاربرانی که حساب 99 دلاری اپل را از طریق یکی از کارت‌های اعتباری رسمی و قابل قبول برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی خریداری کرده‌اند، می‌توانند از همین حالا از طریق بخش Developer Center در زیر شاخه Software Update به این آپدیت جدید دسترسی داشته باشند و آن را برای دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند.

در بررسی‌های انجام شده در این آپدیت مشخص شده است که اپل باگ تماس گروهی فیس تایم را برطرف کرده است و کاربران از این پس می‌توانند به صورت بهینه و سریع به این قابلیت در دستگاه‌های خود دسترسی داشته باشند. در آپدیت جدید، همچنین بسیاری از باگ‌های نرم افزاری موجود در نسخه‌های بتای پیشین برطرف شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

علاوه بر تماس گروهی فیس تایم، کاربران از این پس می‌توانند با دانلود و نصب آی او اس 12.2 اقدام به مشاهده اطلاعات سخت افزاری خود کنند. آی او اس 12.2 اطلاعات و مدل سخت افزار را نشان می‌دهد. در بخش لاک اسکرین نیز، باگ‌های مربوط به تاریخ به‌درستی نشان داده می‌شود. در آی او اس 12.2 نام اپلیکیشن Apple News تغییر کرده و لوگوی اپل جایگزین نام Apple شده است.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در آی او اس 12.2 اعمال شده شامل طراحی دوباره بخش ریموت هوم کیت در اپل تی وی می‌شود. کاربران آیفون‌ها از این پس به صورت بهینه‌تر می‌توانند اپل تی وی و ابزارهای مبتنی بر دیگر موارد را کنترل کنند و کارهای مختلف را با استفاده از آن انجام دهند.

گفتنی است که نسخه نهایی این آی او اس 12.2 قرار است به زودی و مشخصاً تا یک ماه دیگر آماده عرضه به کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420