لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سایت ثبت گوشی مسافری به زودی بسته می‌‌شود

سایت ثبت گوشی مسافری به زودی بسته می‌‌شود

مهر ماه سال 1396 بود که طرح رجیستری به صورت جدی آغاز شد و پس از آن تک تک تلفن‌های تولید شده توسط برندهای مختلف زیر چتر این طرح قرار گرفتند. طی این طرح ابتدا گوشی‌های تولید شده توسط شرکت‌های مطرح‌تر نظیر اپل و سامسونگ رفته‌رفته تحت تأثیر آن قرار گرفتند و پس از آن محصولات دیگر شرکت‌ها نیز مشمول این طرح شدند.

پس از راه اندازی طرح رجیستری تا به امروز، سامانه ثبت گوشی‌های مسافری برای افراد مختلف که از خارج از کشور اقدام به وارد کردن گوشی می‌کردند، باز بود. افراد می‌توانستند از طریق ورود به سامانه گمرکی اقدام به پرداخت هزینه رجیستری و دریافت کد آن برای ثبت آن در سامانه همتا کنند. اما حالا به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده که سایت ثبت گوشی مسافری به زودی بسته خواهد شد. متن خبر منتشر شده در فارس به شرح زیر است: 

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اخیراً اخبار تائید نشده‌ای مبنی بر بسته شدن سایت ثبت گوشی مسافری از اول اسفند ماه منتشر شده است.

در پیگیری خبرنگار فارس از حمید رضا دهقانی‌نیا مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرای طرح رجیستری، اعلام شد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد؛ 5 روز قبل با 5 روز بعد از اسفند زمان آن مشخص نیست اما قطعاً رخ خواهد داد.

وی گفت: سیستم به صورت آزمایشی در حال کار است و در آینده قطعاً به طور کامل اجرا خواهد شد.

به دلیل قطع ارتباط، امکان ادامه گفت‌وگو و مشخص شدن ابعاد دیگری از این موضوع در زمان تهیه این خبر مقدور نشد.

صفحه اصلی این خبر در خبرگزاری فارس

گفتنی است که در صورت تحقق یافتن این مسئله، بسیاری از افرادی که پس از شروع ماه اسفند اقدام به ورود گوشی به داخل کشور می‌کنند، امکان رجیستر کردن گوشی خود را نخواهند داشت و البته هنوز معلوم نیست که روش قانونی جایگزین برای وارد کردن گوشی به داخل کشور چیست.

البته پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک روشی قانونی جایگزین برای ورود گوشی های مسافری به داخل کشور از طرف مسئولین در نظر گرفته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420