لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاراکتر گوریل و تعقیب و گریز به بلک اپس 4 میاید

کاراکتر گوریل و تعقیب و گریز به بلک اپس 4 میاید

 شرکت اکتیویژن به تازگی اعلام کرده که در حال توسعه دی ال سی بعدی بازی کال آف دیوتی بلک اوپس 4 است و بر این اساس قرار است تا برخی از محتوای جدید به کاربران ارائه شود.

در آپدیت دی ال سی جدید ارائه شده برای بازی بلک اپس 4 قرار است تعقیب و گریز با اتومبیل‌ها در محیط شهری به بازی اضافه شود و کاربران از آن طریق می‌توانند به صورت واقعی‌تر به بازی‌های خود ادامه دهند. این تعقیب و گریز باعث افزایش میزان هیجان ارائه شده در این بازی‌ها می‌شود. بازی‌ها به طرز کاملاً ویژه و منحصر به فرد می‌توانند از قسمت آخر جدید کال آف دیوتی لذت ببرند.

گفتنی است که در دی ال سی جدید کاربران می‌توانند به کاراکتر گوریل نیز دسترسی داشته باشند. کاراکتر گوریل می‌تواند همانند دیگر کاراکترها در بازی آن را انتخاب کرده و مراحل مختلف را از طریق آن پیش ببرند. اکتیویژن تصمیم دارد تا با ارائه دی ال سی‌های هیجان انگیز و ویژه کاربران را به استفاده از نسخه‌های قانونی بازی کال آف دیوتی تشویق کند.

کال آف دیتوی بلک اپس 2 نسخه جدید سری بازی‌های ندای وظیفه به حساب میاید که از طریق شبکه بلیزارد در اختیار کاربران کامپیوترهای شخصی قرار گرفته است. کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز می‌توانند از طریق شبکه‌های اختصاصی پخش بازی این کنسول‌ها به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند. این بازی تنها به صورت آنلاین ارائه شده است و برای استفاده از آن کاربران مستلزم خرید نسخه قانونی آن هستند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا در صورت تمایل برای اجرای این بازی ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت کرده و پس از شارژ حساب کاربری خود اقدام به اجرای بازی در کنسول یا کامپیوتر خود کنند. شما نیز می‌توانید با تارگت کردن این بازی از همین حالا با خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری این بازی را روی دستگاه خود نصب کرده و آن را اجرا کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420