لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جنس پنل شیشه‌ای پشتی آیفون 11 تغییر می‌کند

جنس پنل شیشه‌ای پشتی آیفون 11 تغییر می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی و توسعه آیفون 11 پنل شیشه‌ای پشتی را تغییر دهد و از جنس دیگری استفاده کند.

اپل از زمان تولید آیفون 8، 8 پلاس و X که در سال 2017 آماده عرضه شدند؛ به خاطر ارائه امکان پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم مجبور به استفاده از پنل‌های شیشه‌ای در قسمت پشتی این دستگاه‌ها شد. بر این اساس آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس و همچنین آیفون ایکس آر نیز به دلیل پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیز به همین پنل‌ها مجهز شدند. این در حالی است که اپل نهایتاً در سال 2019 تصمیم دارد تا پنل شیشه‌ای پشتی را تغییر دهد و پس از آن اقدام به استفاده از شیشه‌های فشرده مات استفاده کند.

پنل شیشه‌ای مات تا پیش از این در پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند شرکت گوگل با عنوان پیکسل نیز مورد استفاده قرار گرفته بود و حالا اپل نیز تصمیم دارد تا از این طراحی در آیفون 11 و دیگر تلفن‌های هوشمند عرضه شده خود در سال 2019 استفاده کند.

تا پیش از این و مشخصاً تا سال 2016 اپل تمامی آیفون‌های خود را با پنل پشتی آلومینیومی آماده عرضه می‌کرد. اما این کمپانی پس از استفاده از قابلیت پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم مجبور شد تا پنل‌های فلزی را از دستگاه‌های خود حذف کند و به‌جای آن پنل‌های شیشه‌ای را به کاربران ارائه دهد. بر این اساس، اپل در آیفون‌های آینده نیز نمی‌تواند از پنل‌های فلزی استفاده کند با این حال استفاده از پنل‌های شیشه فشرده مات باعث می‌شود تا ظاهر آیفون‌های جدید زیباتر شود و در عین حال کاربران بتوانند به آیفون‌های زیباتر دسترسی داشته باشند.

تا پیش از این شایعات منتشر شده در مورد آیفون 2019 حاکی از آن بود که ظاهر این تلفن‌های هوشمند نسبت به سال گذشته تغییری نمی‌کند و تنها تغییر اعمال شده در آن‌ها به تجهیز دوربین به سه لنز محدود می‌شد. اما حالا مشخص شده است که اپل در سال 2019 تصمیم دارد تا با استفاده از پنل شیشه‌ای مات، ظاهر آیفون‌ها را به صورت جزئی تغییر دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420