لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل تماس گروهی فیس تایم را به صورت کامل برطرف نکرده است

اپل مشکل تماس گروهی فیس تایم را به صورت کامل برطرف نکرده است

 نزدیک به یک ماه پیش بود که یک باگ امنیتی در فیس تایم فاش شد که باعث می‌شد تا محتوای تصویر و صدای کاربران بدون اجازه آن‌ها از طریق فیس تایم منتشر شود. اما حالا مشخص شده که اپل حتی پس از عرضه آپدیت جدید این مشکل را به طور کامل برطرف نکرده است.

اپل در زمان فاش شدن این باگ امنیتی اقدام به حذف سیستم تماس تصویری گروهی کرد تا بتواند از آن طریق مشکلات یاد شده را برطرف کند تا پیش از این دیگر کاربران امکان دسترسی به این قابلیت را نداشته باشند. اما حالا مشخص شده که در توسعه نسخه جدید اپل تماس تصویری را محدود کرده است.

کاربرانی که آی او اس 12.1.4 را روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند اعلام کرده‌اند که آپدیت جدید همچنان تماس گروهی فیس تایم را به صورت کامل محدود کرده است. کاربرانی که تصمیم به برقراری تماس تصویری می‌کنند، امکان اضافه کردن افراد جدید را به تماس تصویری و شرکت دادن آن‌ها را نخواهند داشت. بر این اساس، کاربران به صورت گروهی نمی‌توانند تماس تصویری با یک دیگر داشته باشند.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل در توسعه آی او اس 12.1.4 مشکل فیس تایم را برطرف نکرده است و صرفاً با محدود سازی آن از نقض حریم خصوصی آن‌ها جلوگیری کرده است. بر این اساس می‌توان امیدوار بود که شرکت اپل در توسعه آی او اس 12.2 این مشکل را برطرف کند و کاربران برای دسترسی به این قابلیت باید نزدیک به یک ماه منتظر باقی بمانند و امکان دسترسی به این قابلیت را به صورت گروهی نخواهند داشت.

گفتنی است که فیس تایم تاکنون با مشکلات بسیار زیادی مواجه بوده است و اپل را با چالش‌های بسیار زیادی مواجه کرده است؛ تا حدی که اپل تصمیم به محدود سازی و عرضه دیرهنگام آن گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420