لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.4 منتشر شد

سومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.4 منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش سومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.4 را برای توسعه دهندگان آماده عرضه کرده است.

مک او اس موهاوای 10.14.4 را افرادی که از طریق کارت‌های اعتباری نظیر مستر کارت اقدام به خرید حساب 99 دلاری توسعه دهندگان اپل کرده‌اند قابل دریافت و نصب است. در این نسخه اپل تلاش کرده تا بسیاری از باگ‌های سیستمی و نرم افزاری را برای کاربران برطرف کند.

علاوه بر این، اپلیکیشن Apple News در مک او اس موهاوای 10.14.4 به صورت بهینه‌تر آماده عرضه شده است. کاربران کانادایی از این پس می‌توانند از این اپلیکیشن در دو زبان انگلیسی و فرانسوی دسترسی داشته باشند.

مرورگر اینترنتی سافاری در مک او اس موهاوای 10.14.4 مجهز به قابلیت پر کردن خودکار پسوردها و نام‌های کاربری از طریق تاچ آیدی شده است. سافاری همچنین از این پس دارای حالت تاریک برای باز کردن صفحات وب است و می‌تواند صفحات وب را با همان تم اصلی شرکت اپل برای سیستم عامل مک او اس نشان دهد.

مک او اس موهاوای 10.14.4 در حال حاضر در دست بررسی و تست‌های نسخه بتا است و قرار است در کنار آی او اس 12.2 تا یک ماه دیگر آماده عرضه به صورت عمومی شود. کاربران از طریق این سیستم عامل می‌توانند به اشتراک‌های مجله‌های مختلف به صورت اینترنتی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این بسیاری از باگ‌های امنیتی در مک او اس موهاوای برطرف شده است تا کاربران به صورت بهینه‌تر و ایمن‌تر در فضای اینترنت فعالیت کنند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا از طریق مک او اس موهاوای 10.14.4 امکان دسترسی به سرویس محتوای ویدیویی اختصاصی خود را برای کاربران مهیا کند. با وجود عرضه این بازی برای توسعه دهندگان، هنوز معلوم نیست که مک او اس موهاوای 10.14.4 چه زمانی به صورت بتای عمومی برای کاربران عادی آماده می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420