لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هواوی در تلاش برای ربودن ایده‌های اپل است

هواوی در تلاش برای ربودن ایده‌های اپل است

 بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت چینی هواوی به صورت بنیادی تلاش دارد که از شرکت اپل درزمینهٔ های مختلف تقلید کند.

بر این اساس، شرکت هواوی از طریق چندین روش مختلف در تلاش برای ربودن اطلاعات و ایده‌های شرکت اپل بوده است. این کمپانی از طریق هک کردن ایمیل کارکنان اپل و همچنین رایزنی با شرکت‌های تأمین کننده اپل تصمیم دارد تا ایده‌های اپل را برای توسعه محصولات جدید برباید.

یکی از گزارش‌های اخیر نشان داده که مهندس‌های شرکت هواوی به تازگی با یکی از تأمین کنندگان سنسور ضربان قلب به کار رفته در اپل واچ ملاقات داشته‌اند. مهندس‌های هواوی تصمیم دارند تا با رایزنی شرکت‌های تأمین کننده قطعات آیفون‌ها روش‌های بهینه‌ای را برای توسعه دستگاه‌های جدید پیدا کنند.

هواوی تصمیم دارد تا به صورت سیستماتیک و هوشمند با استفاده از روش‌های مختلف از شرکت اپل برای ساخت محصولات سخت افزاری و نرم افزاری تقلید کند. بر اساس گزارش جدید چهار نفر از مهندس‌های هواوی به مدت یک ساعت و نیم با یکی از افراد فعال در شرکت‌های توسعه دهنده سنسورهای اپل واچ دیدار کرده‌اند و از او برای ساخت موارد مشابه این محصول ایده گرفته‌اند.

پیش بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که این افراد به اطلاعات و الگوهای حساس درزمینهٔ تولید محصولی مشابه با اپل واچ دست یافته‌اند.

گفتنی است که هواوی در بازار آمریکا با مشکلات زیادی برای فروش محصولات خود مواجه شده است. بر این اساس، این شرکت نگرانی زیادی درزمینهٔ شکایت اپل به خاطر نقض پتنت‌های مورد استفاده در اپل واچ و دیگر محصولات ندارد. البته در صورت استفاده هواوی از ایده‌های اپل، دادگاه اتحادیه اروپا می‌تواند به شکایت اپل در این زمینه رسیدگی کند و شاید هم در آینده میزان فروش محصولات هواوی را در بازار اروپا متوقف کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373