لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپکس لجندز عامل قطعی‌های اخیر پلی استیشن نتورک است

اپکس لجندز عامل قطعی‌های اخیر پلی استیشن نتورک است

 در طول دو هفته گذشته تعداد زیادی از کاربران به خاطر قطعی‌های مکرر پلی استیشن نتورک ابراز نارضایتی کرده‌اند و امکان اجرای بازی‌های مختلف را در کنسول اختصاصی خود نداشته‌اند.

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که پلی استیشن نتورک به دلیل استقبال بسیار زیادی که در چند روز گذشته از اپکس لجندز شده است داون شده است. اپکس لجندز در دو هفته گذشته توجه بسیار زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا با مشکلات متعددی در زمینه پشتیبانی از بازی‌ها و اجرای آن‌ها به صورت آنلاین مواجه شوند.

تا کنون، 800 گزارش در مورد کاهش سرعت یا قطعی پلی استیشن نتورک منتشر شده است که به منزله آن است که این سرویس اجرای بازی توان پشتیبانی از اپکس لجندز و حجم ترافیک بسیار بالای این بازی را به صورت آنلاین ندارد.

شرکت سونی هنوز هیچ ادعایی در این زمینه نکرده است با این حال اکانت رسمی اپکس لجندز در توییتر خبر از داون شدن سرویس پلی استیشن نتورک به خاطر حجم بالای استقبال از این بازی شده است. اپکس لجندز اعلام کرده که این قطعی فقط مربوط به این بازی نیست و سرویس پلی استیشن نتورک به طور کامل از دسترسی خارج شده است.

گفتنی است که قطعی‌های ایجاد شده به صورت مقطعی است و در طول دو هفته گذشته به صورت مقطعی ایجاد می‌شود و رفته رفته در سرویس یاد شده ایجاد می‌شود و این مشکل به صورت دائمی در دستگاه‌ها وجود ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420