لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تقاضا برای ایرپاد مشکی در بازار زیاد است!

تقاضا برای ایرپاد مشکی در بازار زیاد است!

 بر اساس بررسی‌های انجام شده، میزان تقاضا برای استفاده از ایرپاد مشکی در بازار جهانی بسیار زیاد است و تعداد زیادی از کاربران تمایل به خرید این محصول در بازار جهانی دارند.

بر این اساس بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات جعلی اقدام به عرضه نسخه‌های کپی و مشابه ایرپاد مشکی کرده‌اند که با استقبال بسیار زیادی در بازار مواجه شده‌اند. اپل از سال 2016 تا به امروز ایرپاد اصل را تنها در یک مدل و آن‌ها در رنگ سفید آماده عرضه کرده است.

ایرپاد با وجود اینکه به صورت تک رنگ آماده عرضه شده؛ اما با جلب توجه بسیار زیادی در بازار جهانی مواجه شده است. طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های شگفت انگیز ایرپاد باعث شده تا حتی بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیز تمایل به خرید آن داشته باشند.

این محصول در حال حاضر توسط برخی از شرکت‌های متفرقه به صورت شخصی سازی شده با رنگ‌های دیگر نیز آماده عرضه شده است. میزان تقاضا برای خرید ایرپادهای بی‌سیم اپل به حدی زیاد بود که حتی اپل در دوره کوتاهی در سال 2016 با عرضه و تأمین این محصول در بازار کشورهای مختلف مواجه شده بود.

در این میان، افزایش میزان درخواست برای خرید ایرپاد مشکی باعث شده است تا کمپانی اپل به فکر تولید و عرضه ایرپادهای بی‌سیم با رنگ مشکی باشد. بر اساس پیش بینی‌ها ایرپاد مشکی قرار است در جریان رویداد فروردین 97 توسط شرکت اپل رونمایی شود و پس از آن در پاییز قرار است به صورت عمومی آماده عرضه به بازار شود.

ایرپاد مشکی یکی از پر درخواست‌ترین محصولات آینده اپل به حساب میاید و در نظر سنجی‌های مختلف کاربران زیادی برای خرید این محصول تمایل نشان داده‌اند و همین مسئله باعث شده تا ایرپاد مشکی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات قابل عرضه در سال 2019 شناخته می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373