لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمامی خصوصیات آیفون 2019 مشخص شد

تمامی خصوصیات آیفون 2019 مشخص شد

 تا پیش از این پیش بینی‌های زیادی در مورد آیفون 2019 منتشر شده بود و حالا مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل در بررسی‌های خود تمامی خصوصیات آیفون 2019 را مشخص کرده است.

مینگ چی کو اخیراً بیانیه‌ای طولانی در مورد محصولاتی که اپل امسال در بازار جهانی آماده معرفی و عرضه می‌کند را منتشر کرده است که طی آن‌ها به مک بوک پرو 16 اینچی و نمایشگر 32 اینچی اپل نیز اشاره شده بود.

بررسی‌های این تحلیلگر که تا پیش از این منتشر شده بودند، حاکی از آن بود که آیفون 2019 بدون تغییر نسبت به آیفون‌های 2018 آماده عرضه می‌شوند. او در پیش بینی‌های جدید خود اعلام کرده که تنها تغییری که اپل در سال جاری درتولید آیفون‌های خود اعمال می‌کند، مربوط به تجهیز دوربین آن‌ها به سه لنز است.

مینگ چی کو اعلام کرده که اپل در سال 2019 نیز آیفون‌ها را با درگاه لایتنینگ تولید می‌کند و عملاً عرضه درگاه یو اس بی تایپ سی در تلفن‌های هوشمند اپل منتفی خواهد بود. در حقیقت اپل تصمیم دارد تا برای یک سال دیگر عرضه آیفون‌ها با درگاه‌های ارتباطی یو اس بی تایپ سی را به تعویق خواهد انداخت.

اپل همچنین در سال 2019 هیچ تلاشی برای کوچک‌تر کردن ناچ آیفون‌ها نمی‌کند و ظاهر آیفون‌ها تنها با همان شکل سابق آماده عرضه به کاربران خواهد شد. در این میان، نسخه پیشرفته آیفون XR با همان نمایشگر ارزان قیمت‌تر آماده عرضه خواهد شد و این دستگاه مجهز به پنل ال سی دی بدون پشتیبانی از تاچ آیدی خواهد بود.

میگ چی کو همچنین شایعات منتشر شده در مورد تلاش اپل برای تولید آیپد مینی 5 و آیپاد تاچ نسل هفتم را تائید کرده است و اعلام کرده که اپل این محصولات را تا پیش از پایان نیمه اول سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420