لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نمایشگر 32 اینچی با کیفیت 5K تولید می‌کند

اپل نمایشگر 32 اینچی با کیفیت 5K تولید می‌کند

مینگ چی کو، تحلیل گر سرشناس محصولات اپل که پیش بینی‌های او در اغلب موارد به حقیقت می‌پیوندند به تازگی موجی از شایعات در مورد محصولات اپل را منتشر کرده است که یکی از آن‌ها در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه یک مانیتور 32 اینچی با کیفیت 5K است.

اپل تا پیش از این نمایشگرهای رتینا را به صورت اختصاصی برای کاربران کامپیوترهای مک آماده تولید و عرضه کرده بود. این محصولات که بیشتر برای سری کامپیوترهای مک مینی و مک بوک پرو مورد استفاده قرار می‌گیرند، به‌طور کامل با محصولات تولید شده توسط شرکت اپل سازگار بودند و می‌توانستند با نهایت کیفیت، تصاویر مختلف را به کاربران نشان دهند. این در حالی است که اپل در سال 2016 تولید نمایشگرهای اختصاصی خود را متوقف کرده بود و حالا مشخص شده است که این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک برای بار دیگر فرایند تولید و عرضه نمایشگرهای خود را آغاز کند.

مینگ چی کو بر این باور است که شرکت اپل تصمیم دارد تا برای تولید نمایشگرهای جدید خود از پنل‌های Mini LED استفاده کند. این نمایشگرها در دو سال 31.5 و 27 اینچ آماده عرضه به بازار می‌شوند و دارای کیفیت 5K هستند. اپل قطعاً در تولید این نمایشگرها از درگاه یو اس بی تایپ سی استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از کامپیوترهای مک خود استفاده کنند.

کامپیوترهای مک تولید شده از اواخر سال 2015 دارای درگاه یو اس بی تایپ سی شدند و رفته رفته این درگاه جای خود را در تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط اپل باز کرد.

بر این اساس مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا برای بار دیگر فرایند تولید مانیتورهای اختصاصی خود را در بازار جهانی شروع کند تا کاربران کامپیوترهای مک بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های مک خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420