لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 16 اینچ در سال 2019 آماده عرضه می‌شود

مک بوک پرو 16 اینچ در سال 2019 آماده عرضه می‌شود

 شایعات اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل در سال 2019 تصمیم به تولید و عرضه مک بوک پرو 16 اینچ دارد،

مینگ چی کو، تحلیلگر شاخص محصولات اپل به تازگی طی گزارش اخیر خود اعلام کرده که مک بوک پرو 2019 قرار است بااندازه‌ای بین 16 تا 16.5 اینچ آماده عرضه به بازار شود. این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که مک بوک پرو 13 اینچی اپل قرار است از این پس به رم 32 گیگابایتی به همراه امکان شخصی سازی برخی از قطعات سخت افزاری آماده ارائه به بازار شوند.

مینگ چی کو در گزارش تحلیلی اخیر خود در مورد مک بوک‌ها اعلام کرده که تمامی مدل‌های مک بوک پرو 2019 قرار است با طراحی جدید کیبوردها و همچنین تاچ بار آماده عرضه شوند. به‌طور کل از سخنان او می‌توان به این نتیجه رسید که مک بوک پرو 2019 در قرار است در سه سایز 13، 15 و 16 اینچ آماده عرضه به بازار شود.

مک بوک پرو 16 اینچی بزرگ‌ترین مک بوک شرکت اپل پس از عرضه مک بوک‌های 17 اینچی در سال 2012 به حساب میاید. اپل تصمیم دارد تا با تولید دستگاه‌های بزرگ‌تر، فعالیت بهینه‌تری درزمینهٔ تولید کامپیوترهای ورک استیشن داشته باشد. اپل تا پیش از این به خاطر عدم طراحی درست کیبورد مک بوک‌ها مورد موجی از انتقادات شدید قرار گرفته بود. کیبوردهای مک بوک‌های 2016 به بعد با طراحی پروانه‌ای آماده عرضه به بازار شدند که از لحاظ کاربری با اختلال‌های بسیار زیادی مواجه بودند. کیبورد این مک بوک‌ها به راحتی گرد و غبار را به خودش جلب می‌کرد و حتی در بسیاری از مواقع دستورهای کاربری را تشخیص نمی‌دهند. اپل در سال 2018 یک لایه سیلیکونی را روی کیبوردها قرار داد تا این مشکل را برطرف کند. با این حال این شرکت همچنان تحت تأثیر انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی طراحی کیبورد در مک بوک‌ها را تغییر دهد تا کاربران با مشکلات کمتری در این زمینه همراه باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420