لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دکمه ویرایش به توییتر نخواهد آمد

دکمه ویرایش به توییتر نخواهد آمد

 دو هفته پیش بود که جک دورسی به عنوان بنیان‌گذار و توسعه دهنده شبکه اجتماعی توییتر خبر از وجود دکمه‌ای مشابه با ویرایش در توییت‌های ارسالی نسخه‌های آینده اپلیکیشن توییتر در تلفن‌های هوشمند داد که حالا مشخص شده است که این دکمه قرار نیست به اپلیکیشن رسمی این شبکه اجتماعی در آی او اس و اندروید بیاید.

بر اساس ادعای جدید جک دورسی توییتر به جای ارائه امکان ویرایش توییت‌ها به کاربران امکان شفاف سازی هر چه بیشتر را خواهد داد. بر این اساس کاربران پس از انتشار یک توییت در این شبکه اجتماعی می‌توانند با مراجعه به بخش شفاف سازی، توضیحات بیشتری در مورد توییت ارسالی ارائه دهند. این مسئله به معنای آن است که کاربران اگر در توییت‌های خود غلط املایی یا متنی داشته باشند، امکان تصحیح آن را ندارند و باید از طریق بخش شفاف سازی اطلاعات آن را تصحیح کنند. در حقیقت این مسئله باعث می‌شود تا کاربران همچنان برای ویرایش کامل یک توییت مجبور به پاک کردن آن و ارسال یک توییت جدید باشند.

توییتر یکی از تأثیر گذار ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به حساب میاید که بسیاری از خبرنگاران و سیاست مداران در عضو هستند و بیانیه‌های غیررسمی خود را از طریق آن صادر می‌کنند. این مسئله به معنای آن است که ویرایش توییت‌ها ممکن است در اعتبار چندین ساله توییتر مضر باشد. بر این اساس این کمپانی تصمیم گرفته تا به جای ارائه این قابلیت به کاربران امکان شفاف سازی و توضیح هر چه بیشتر در مورد توییتر ارسال شده را دهند.

گفتنی است که بخش شفاف سازی به کاربران اجازه می‌دهد تا توضیحات کوتاه , اما کار سازی در مورد یک توییت ارسالی را منتشر کنند و دیگر نیازی به منشن کردن یک توییت دیگر و ایجاد رشته توییت ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420