لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرعت دانلود LTE آیفون XS Max پنج برابر آیفون 5 اس است

سرعت دانلود LTE آیفون XS Max پنج برابر آیفون 5 اس است

 بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که کاربران آیفون XS Max از لحاظ سرعت دانلود در شبکه LTE 5 برابر بیشتر از آیفون 5 اس قدرتمندتر است.

این بررسی توسط موسسه OpenSignal انجام شده است که حاکی از آن است که اپل در طول 5 سال گذشته از لحاظ تولید تراشه‌های مودم‌های شبکه موبایل پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته است. اوپن سیگنال اعلام کرده که طی بررسی خود بیش از صد هزار آیفون در سراسر آمریکا را مورد بررسی قرار داده است. فرایند این بررسی از ژانویه 2018 تا ماه اکتبر همان سال ادامه داشته است که حاکی از آن است که سرعت آیفون XS Max در شبکه ال تی ای.21.7 مگابیت بر ثانیه است در حالی که سرعت دانلود آیفون 5 اس برابر 10.2 مگابیت بر ثانیه در شبکه‌های مخابراتی است.

این در حالی است که شرکت اپل تا پیش از این با اتهامات بسیار زیادی درزمینهٔ کاهش سرعت دانلود آیفون‌ها در شبکه ال تی ای مواجه بوده است. بر این اساس، بسیاری از شرکت‌های رقیب اپل نظیر سامسونگ اعلام کرده بودند که مبارزه قانونی میان اپل و کوالکام باعث شد تا آیفون‌های جدید بدون تراشه‌های اصلی اسنپ دراگون آماده عرضه شود. کوالکام اعلام کرده بود که اپل به دلیل قطع همکاری با این شرکت با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد و در نهایت سرعت دانلود آیفون‌ها در شبکه ال تی ای کاهش چشم گیری پیدا خواهد کرد.

اما حالا بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که قطع همکاری اپل با کوالکام نه تنها باعث کاهش سرعت دانلود آیفون‌ها در شبکه همراه نشده است، بلکه باعث شده تا سرعت این دستگاه‌ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند. اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 یا 2020 به صورت بهینه‌تر از آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G نیز رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373