لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد مشکی اصل در آینده نزدیک از طرف اپل آماده عرضه می‌شود

ایرپاد مشکی اصل در آینده نزدیک از طرف اپل آماده عرضه می‌شود

شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در سال 2019 میلادی برای اولین بار ایرپاد مشکی اصل را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری تایوانی Economic Daily News شرکت اپل تصمیم دارد تا به منظور پاسخ به درخواست‌های بسیار زیاد کاربران در بازار جهانی ایرپاد مشکی اصل را آماده عرضه به بازار کند.

خرید ایرپاد مشکی اورجینال

این خبرگزاری اعلام کرده که اپل از همین حالا سفارش تولید این محصول را به شرکت‌های تولید کننده قطعات و محصولات اپل داده است و در آینده نزدیک فرایند تولید انبوه این محصول آغاز می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا این محصول را هم زمان با پد شارژ بی‌سیم ایرپاور آماده عرضه به بازار کند. این محصول از لحاظ قیمت با ایرپاد سفید رنگ تولید شده در سال 2016 هیچ تفاوتی ندارد و همچنان قرار است با قیمت 159 دلار آماده عرضه به بازار شود.

البته برخی از گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که ایرپاد مشکی اصل با قابلیت پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم نیز آماده عرضه می‌شود که این مسئله باعث افزایش قیمت ایرپاد از 159 دلار به 199 دلار می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که محصول جدید اپل قرار است توسط یک کمپانی تایوانی آماده عرضه به بازار شود.

علاوه بر این شایعات، گزارش‌های دیگری نیز در مورد برگزاری اولین کنفرانس اپل در سال 2019 در روز 25 مارس برگزار می‌شود و بر این اساس پیش بینی می‌شود که اپل در جریان این رویداد از محصول در جریان رویداد فروردین خود رونمایی کند و پس از آن افراد بتوانند آن را برای استفاده بهینه‌تر با آیفون‌ها خریداری کنند.

گفتنی است که اپل تا به امروز به صورت اختصاصی ایرپاد را با رنگ سفید تولید کرده است و نسخه‌های موجود در بازار که رنگ مشکی هستند، یا همان نسخه اورجینال هست که شخصی سازی شده‌اند، یا دستگاه‌های جعلی و کپی خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373