لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه قرمز آیفون XS و XS Max به زودی آماده عرضه می‌شوند

نسخه قرمز آیفون XS و XS Max به زودی آماده عرضه می‌شوند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک نسخه قرمز رنگ آیفون XS و XS Max را در بازار جهانی آماده عرضه کند.

بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت اپل قرار است برای اولین بار نسخه قرمز رنگ آیفون XS و XS Max را در بازار چین آماده فروش کند و پس از آن اقدام به فروش این محصول در بازار جهانی کند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این محصول به صورت تدریجی در کشورهای مختلف آماده عرضه می‌شود و اپل به دلیل تشویق بازار چین به خرید آیفون‌ها، برای اولین بار این محصول را در این کشور آماده کرده است.

اطلاعات مربوط به عرضه این محصول اولین بار توسط وب‌سایت iPhoneHacks منتشر شده است که طی آن مشخص شده است که اپل در آینده نزدیک تصمیم دارد تا نسخه (Product) Red آیفون XS و XS Max را آماده عرضه و فروش کند. اپل تا پیش از این و مشخصاً در ماه می سال 2017 اولین نسخه از آیفون 7 و 7 پلاس را با رنگ قرمز آماده عرضه کرده بود.

اما بعدها در سال 2018 نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس را نیز آماده عرضه به بازار کرد؛ با این حال این کمپانی تا به امروز نسخه قرمز آیفون‌های جدید خود شامل X و آیفون XS و XS Max را به بازار عرضه نکرده بود.

البته اپل در تولید آیفون XR شش گزینه متفاوت از رنگ بندی را در نظر گرفته است که در آن‌ها رنگ قرمز نیز با برند (Product) Red آماده عرضه کرده بود.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا به دلیل تشویق بازار چین این محصول را با عنوان China Red آماده عرضه می‌کند. اپل از زمان عرضه آیپاد نانو اقدام به عرضه برخی از محصولاتش با رنگ قرمز کرد که به‌منظور کمک به مبارزه با بیماری‌های خاص نظیر ایدز به فروش می‌رسید. اپل اعلام کرده که درصدی از سود حاصل از فروش این محصولات را به بنیاد Red کمک می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420