لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دور زدن تحریم بدون نیاز به رفع فیلتر :: بخش چهارم | اپ استور و پلی‌استیشن نتورک

دور زدن تحریم بدون نیاز به رفع فیلتر :: بخش چهارم | اپ استور و پلی‌استیشن نتورک

در بخش سوم توضیح دادیم که استفاده از وی پی ان چه مشکلاتی را برای کاربران به وجود میاورد و اینکه برای دور زدن تحریم‌ها لزوماً نیازی به استفاده از ابزارهای رفع فیلتر نیست.

یکی از روش‌های ساده و آسان برای دور زدن تحریم‌ها، تنظیم DNSها در دستگاه‌های مختلف است. برخی از سرویس‌های اینترنتی تنها از طریق DNSها مسدود شده‌اند و در صورت تغییر آن‌ها می‌توانید به سرویس‌های تحریم شده دسترسی داشته باشید.

برای پیدا کردن دسترسی به دی ان اس های مورد نیاز برای دور زدن تحریم‌ها کافی است یک جست و جوی ساده به فارسی یا انگلیسی در اینترنت انجام دهید.

یکی از دی ان اس های پر استفاده و مناسب که می‌تواند تحریم‌ها را دور بزند توسط یک سرویس ایرانی به نام «شکن» ارائه شده است. دی ان اس های این سرویس شامل موارد زیر می‌شود:

178.22.122.100

94.232.174.194

این دی ان اس ها می‌توانند دسترسی کاربران به بسیاری از سرویس‌ها را افزایش دهند. البته باید به یاد داشته باشید که استفاده از این دی ان اس ها باعث دور زدن فیلترینگ و باز کردن سایت‌های فیلتر مثل یوتیوب نمی‌شود.

گفتنی است که اگر تمایلی برای استفاده از این سرویس ایرانی ندارید، می‌توانید از جست و جو در اینترنت لیست دی ان اس های سرویس‌های دیگر در کشورهای مختلف را مورد استفاده قرار دهید. با این حال باعث می‌شود تا بسیاری از سرویس‌ها نظیر اپ استور، ایکس باکس لایو، پلی‌استیشن نتورک و موارد دیگر بدون هیچ گونه دردسری دسترسی داشته باشید.

استفاده از این دی ان اس ها روی همه دستگاه‌ها قابل انجام است و از طرف دیگر کاربران می‌توانند با سرعت هر چه بیشتر موارد مختلف را از استورها و سرویس‌های مختلف دانلود و نصب کند. لازم به ذکر است که تا پیش از این آموزش دسترسی به ایکس باکس لایو و شیوه دور زدن تحریم‌های آن را نیز ارائه داده بودیم که می‌توانید از آن طریق به دانلود و آپدیت بازی‌ها به صورت بهینه‌تر دسترسی داشته باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420