لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دور زدن تحریم بدون نیاز به رفع فیلتر :: بخش سوم | معایب رفع فیلتر 2

دور زدن تحریم بدون نیاز به رفع فیلتر :: بخش سوم | معایب رفع فیلتر 2

در بخش دوم به دو مورد مهم از معایب استفاده از وی پی ان و ابزارهای رفع فیلتر برای دور زدن تحریم‌های ایکس باکس، پلی‌استیشن و اپ استور اشاره کردیم و حالا تصمیم داریم تا بخش دیگر مشکلات استفاده از این سرویس‌ها را معرفی کنیم:

وی پی ان در همه دستگاه‌ها تنظیم نمی‌شود!

بسیاری از دستگاه‌ها، نظیر اپل تی وی، ایکس باکس، پلی‌استیشن و دیگر دستگاه‌های مورد نیاز به اتصال اینترنت امکان تنظیم و نصب نرم افزارهای رفع فیلتر و تغییر آی پی را ندارند. آیفون‌ها و آیپدهای جدید حتماً برای راه اندازی اولیه و اتصال به اپ استور نیاز به وارد کردن اپل دارند که به خاطر تحریم‌ها امکان دسترسی به آن برای کاربران ایرانی وجود ندارد. این مشکل زمانی حادتر و پیچیده‌تر می‌شود که کاربران جدید آیفون‌ها حتی برای نصب وی پی ان یا نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی در آیفون یا آیپد ابتدا مجبور به دسترسی به اپ استور هستند؛ در حالی که دستگاه‌ها به صورت پیش‌فرض امکان دسترسی به نصب وی پی ان از طریق اپ استور را ندارند.

استفاده از وی پی ان در برخی از دستگاه‌ها هزینه‌بر و دشوار است

 بسیاری از دستگاه‌هایی که به صورت عادی امکان نصب وی پی ان را روی خود ندارند، کاربران را با مشکلات بسیار زیادی مواجه می‌کنند. کاربران برای نصب وی پی ان روی ایکس باکس، پلی‌استیشن، اپل تی وی و دستگاه‌های دیگر باید از یک روتر باقابلیت اتصال به وی پی ان استفاده کنند. این روش هزینه بسیار زیادی دارد و مستلزم خرید روتر و اشتراک وی پی ان های خاص است.
به طور کل، استفاده از وی پی ان برای دور زدن تحریم‌ها به صرفه نیست. وی پی ان تنها برای زمانی که کاربران تصمیم به استفاده از یک سرویس فیلتر شده دارند، مناسب است؛ در غیر این صورت کاربران می‌توانند با یک روش بسیار ساده اقدام به دور زدن تحریم‌ها کنند. روش دور زدن تحریم‌ها بدون نیاز به وی پی ان و رفع فیلتر را در بخش چهارم توضیح خواهیم داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420