لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دور زدن تحریم بدون نیاز به رفع فیلتر :: بخش دوم | معایب رفع فیلتر 1

دور زدن تحریم بدون نیاز به رفع فیلتر :: بخش دوم | معایب رفع فیلتر 1

 

در بخش اول این مطلب توضیح دادیم که بسیاری از سرویس‌های اینترنتی، نظیر اپ استور، ایکس باکس لایو، پلی‌استیشن نتورک و موارد دیگر به خاطر تحریم‌ها امکان دسترسی به کاربران ایرانی را نمی‌دهند. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران برای دور زدن تحریم‌ها مجبور به استفاده از نرم افزارهای رفع فیلتر شوند که به دلایل خاصی به نفع آن‌ها نیست!

معایب استفاده از ابزارهای رفع فیلتر و تغییر آی پی


استفاده از نرم افزارهای رفع فیلتر در بسیاری از مواقع دردسرهای زیادی را برای کاربران به وجود میاورد. این در حالی است که دسترسی به سرویس‌های دیجیتالی لزوماً نیازی به رفع فیلتر و استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر آن ندارند. مشکلات رفع فیلتر به طور کل شامل موارد زیر می‌شوند: 

رفع فیلتر و تغییر آی پی اکانت‌ها را بلاک می‌کند


کاربرانی که برای دور زدن تحریم‌ها اقدام به استفاده از وی پی ان یا دیگر ابزارهای رفع فیلتر می‌کنند، ممکن است با مشکلات مربوط به بلاک شدن اکانت خود مواجه شوند. وی پی ان و دیگر ابزارهای رفع فیلتر آی پی دستگاه‌ها را به طور کامل تغییر می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود تا سیستم امنیتی سرویس‌های دیجیتالی، فکر کند که اکانت شما مورد حمله هکرها قرار گرفته است. شاید شما هم تجربه بلاک شدن اپل آیدی یا اکانت فیس بوک خود به خاطر تغییر ناگهانی آی پی در کشورهای مختلف را داشته باشید. به طور کل، استفاده طولانی مدت و مداوم از ابزارهای رفع فیلتر و وی پی ان ها به نفع کاربران نخواهد بود.

 

وی پی ان و رفع فیلتر سرعت اینترنت را کاهش می‌دهد


 یکی دیگر از معایب استفاده از وی پی ان و تغییر دهنده‌های آی پی برای رفع فیلتر کاهش سرعت اینترنت است. سرعت دانلود و آپلود شما در حین استفاده از پروکسی، وی پی ان یا مواردی از این دست کاهش بسیار زیادی پیدا می‌کند که این مسئله برای دانلود بازی یا اپلیکیشن از سرویس‌های مختلف اصلاً خوشایند نخواهد بود.

در بخش سوم این مجموعه دیگر معایب استفاده از وی پی ان و اپلیکیشن‌های رفع فیلتر برای دور زدن تحریم‌ها را بررسی خواهیم کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420