لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دور زدن تحریم بدون نیاز به رفع فیلتر :: بخش اول | مقدمه

دور زدن تحریم بدون نیاز به رفع فیلتر :: بخش اول | مقدمه

یکی از چالش‌هایی که همواره کاربران دستگاه‌های دیجیتالی و هوشمند امروزی با آن مواجه هستند، استفاده بدون دردسر از سرویس‌های مختلف است. همین مسئله باعث می‌شود تا کاربران برای دور زدن تحریم اقدام به استفاده از ابزارهای رفع فیلتر کنند که علاوه بر دشوار بودن، ممکن است سرعت دسترسی به اینترنت و حتی امنیت حریم خصوصی آن‌ها را زیر سؤال ببرد.

استفاده از اغلب سرویس‌های دیجیتالی برای کارکرد دستگاه‌های هوشمند مدرن امری اجباری به حساب میاید و در صورت عدم دسترسی به آن‌ها، عملاً دستگاه بلااستفاده خواهد بود. دسترسی به اپ استور در دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و مک او اس برای دانلود بسیاری از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها حیاتی است. در حقیقت اگر آیفون یا آیپد نتواند به اپ استور دسترسی داشته باشد، کاربر توان انجام بسیاری از کارها را از طریق این دستگاه را نخواهد داشت.

علاوه بر آیفون و آیپد، دسترسی به سرویس ایکس باکس لایو در کنسول ایکس باکس وان و دسترسی به پلی‌استیشن نتورک در کنسول پلی‌استیشن 4 نیز بسیار حیاتی هستند. بسیاری از گیمرها دیگر تمایلی برای خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند بازی‌ها را به صورت غیرقانونی یا کاملاً آفلاین استفاده کنند. اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین در بسیاری از موارد به خاطر تحریم‌ها با مشکلات خاصی مواجه می‌شود.

همین مسئله باعث می‌شود تا کاربران برای دور زدن تحریم اقدام به استفاده از روشی دشوار و پیچیده برای رفع فیلتر کنند. این در حالی است که بسیاری از سرویس‌های لازم برای کارکرد و استفاده از دستگاه‌های مختلف از طرف ایران فیلتر نشده‌اند؛ بلکه شرکت‌های ارائه دهنده این سرویس‌ها به دلیل قوانین بین‌المللی وضع شده مجبور هستند تا دسترسی ایرانی‌ها را مسدود کنند تا کاربران در حالت عادی و معمولی نتوانند به این سرویس‌ها دسترسی داشته باشند.

در بخش دوم به معایب رفع فیلتر و مشکلات استفاده از این روش برای دور زدن تحریم‌ها خواهیم پرداخت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420