لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس محتوای ویدیویی اپل روز 5 فروردین 98 رونمایی می‌شود

سرویس محتوای ویدیویی اپل روز 5 فروردین 98 رونمایی می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز 25 مارس 2019 معادل 5 فروردین 98 از سرویس پخش محتوای ویدیویی خود رونمایی کند.

گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که اپل تعداد زیادی از سلبرتی ها و افراد معروف هالیوود را برای رونمایی از این سرویس در روز 25 مارس دعوت کرده است. اپل روز گذشته دعوت نامه‌های این مراسم را ارسال کرده است و قرار است طی مراسمی ویژه از سرویس‌های محتوایی جدید خود رونمایی کند.

اپل از سال 2017 در تلاش است تا با تولید محتوای ویدیویی اختصاصی، سرویس خاص خود را آماده عرضه به کاربران کند. کاربران می‌توانند از طریق این سرویس به صورت اختصاصی به محتوای ویدیویی دسترسی داشته باشند. کاربران آیفون، آیپد، کامپیوترهای مک و ست آپ باکس دیجیتالی اپل تی وی می‌توانند از طریق این سرویس اقدام به تماشای سریال‌ها و فیلم‌های مختلف کنند.

گفتنی است که احتمالاً افراد مشهوری نظیر جی جی آبرامز و استیون اسپیلبرگ نیز در مراسم رسمی رونمایی از این سرویس حضور پیدا خواهند کرد.

اپل تصمیم دارد تا این سرویس را به عنوان تکمیل کننده اپل موزیک به کاربران ارائه دهد. در حقیقت اپل موزیک سرویس پخش محتوای صوتی نظیر آهنگ‌ها و پادکست‌ها است. از طرف دیگر سرویس پخش محتوای ویدیویی اپل که هنوز نام آن معلوم نیست، قرار است برای پخش سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های مختلف آماده عرضه شود. کاربران در صورت استفاده از این سرویس می‌توانند به جدیدترین سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که اپل با ارائه این سرویس در حال رقابت با شبکه HBO، شوتایم و نتفلیکس است و به همین دلیل کاربران آن امکان دسترسی به محتوای اصلی این سرویس را ندارند.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در جریان این مراسم از سرویس دیجیتالی اختصاصی خود برای ارائه اشتراک مجلات مختلف نیز رونمایی کند و پس از آن آی او اس 12.2 را آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420