لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Caviar نسخه لوکس و گران قیمت ایرپاد مشکی را نیز آماده عرضه کرد

Caviar نسخه لوکس و گران قیمت ایرپاد مشکی را نیز آماده عرضه کرد

 شرکت Caviar که در چند سال گذشته با ساخت محصولات لوکس و شخصی سازی شده دستگاه‌های اپل معروف شده، به تازگی نسخه لوکس و گران قیمت ایرپاد مشکی را نیز آماده عرضه کرده است.

Caviar تا پیش از این محصولاتی نظیر آیفون X و XS را با شخصی سازی‌های بسیار ویژه و منحصر به فرد آماده تولید کرده بود و آن‌ها را با قیمت‌ها بسیار بالایی به فروش می‌رساند. این محصولات در برخی از اوقات با جنس تیتانیوم، طلا و فلزات گران بهای دیگر مزین می‌شدند تا ظاهر یک دستگاه کاملاً لوکس را پیدا کنند.

به صورت پیش فرض ایرپادهای اپل در رنگ سفید تولید می‌شوند و اپل هیچ رنگ دیگری از این محصول را به بازار عرضه نکرده است. اما حالا Caviar تصمیم گرفته تا ایرپاد مشکی لوکس خود را با قیمت 720 دلار آماده عرضه به بازار کد.ایرپاد مشکی این کمپانی به عنوان «هدیه‌ای سلطنتی» معرفی شده است که با رنگ کاملاً خاص آماده عرضه شده است. 

 این کمپانی برای رنگ کردن ایرپاد مشکی از فیبر کردن استفاده کرده است. نوشته‌ها و لوگوی Caviar در ایرپاد مشکی رنگ از جنس تیتانیوم ساخته شده‌اند که در نوع خود بسیار جالب و خاص هستند.

این کمپانی همچنین نسخه زرشکی رنگ ایرپاد را نیز آماده عرضه کرده است که با نوشته‌هایی از جنس طلا مزین شده است. این ایرپادها در تعدادی محدود تولید شده‌اند و با قیمت‌هایی بسیار ویژه آماده عرضه به بازار شده‌اند. گفتنی است که این محصول در کشورهایی خاص نظیر روسیه به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان به محصولات لوکس و خاص می‌توانند آن‌ها را از کشورهای ارائه دهنده آن‌ها خریداری کنند.

گفتنی است که ایرپادهای معمولی با قیمت حدودی 169 دلار توسط اپل به فروش می‌رسد و محصولات لوکس جدید بیش از دو برابر ارزش اصلی این دستگاه قیمت دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420