لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اخبار جدید از ای واچ ( iWatch )

اخبار جدید از ای واچ ( iWatch )

از سال گذشته ،در بین علاقه مندان به گجت ها فن آوری جدید گجت های پوشیدنی نظیر دستبند های ورزشی و ساعت های هوشمند و یا عینک هوشمند بسیار طرفدار پیدا کرده و شایعات زیادی درباره ی این دسته گجت ها شنیده می شود.

حالا با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2014 این شایعات به خبر بیشتر نزدیک می شوند. شرکت های زیادی مثل سونی ،سامسونگ ،کوالکام ( Qualcomm)، و حتی شرکتهای کمتر مشهور مثل ارکاس (archos)، پیبل (Pebble)،بورگ (Burg)، کرونوز (Kronoz) متاواچ (Metawatch) سونوستار (Sonostar)و کوکو (Cookoo) هم وارد این صحنه شده اند. اما از همه ی این نام ها که بگذریم همه ی چشم ها به سمت اپل است .ممکن است است اپل در اکثر تولیداتش ، اولین تولید کننده ی محصول نباشد ولی ثابت کرده که  همیشه بهترین و بالاترین صطح آن محصول را برای کاربران خود تدارک دیده.

حالا این سوال مطرح است که از آنجا که مثل همیشه اپل در نمایشگاه CES شرکت نمی کند و حتما یک با چند شرکت ساعت هوشمند خود را در این فرصت ارایه خواهد کرد ،اپل برای ارایه ای واچ چه تدارکی دیده؟

ابتدا بگذارید بر شنیده های سال گذشته درباره ی این محصول مروری داشته باشیم.

در سال پیش شنیدیم که ای واچ احتمالا در دو مدل با نمایشگر های 1.7 و 1.3 اینچی برای خانم ها و آقایان ارایه خواهد شد.

ای واچ از سیتم شارژ بیسیم بهره می برد.

اپل از اختراع Bluetooth hotspot در ای واچ استفاده خواهد کرد.

ای واچ حدود قیمتی بین149 تا 229 دلار خواد داشت.

احتمال استفاده از نمایشگر منحنی در آی واچ بسیار بالا است.

و…

طراحی ای واچ اپل

در تازه ترین شنیده ها ، به گوش میرسد که ای واچ در سال 2014 ارایه خواهد شد ولی اپل برای تولید بدنه ی آن با مشکلاتی روبروست. سال گذشته اپل چند مهندس به تیم تولید آی واچ افزود تا این مشکلات را برطرف کند. این مشکل به علت تولید بدنه ی ایواچ به روش تزریق فلز پیش آمده. این روش کیفیت محصول را بسیار بالا می برد و نمای خوبی نیز به آن میدهد. این روش تولید در ساخت قطعات هواپیما به کار می رود. درحالی که این روش تولید را بسیار سخت میکند و جای دادن قطعات را در داخل دستگاه بسیار پیچیده میکند. ولی هیچ یک از این مشکلات ، اپل را از انجام این پروسه منصرف نکرده و همچنان برای تولید محصولی با کیفیت و ظاهری متمایز تلاش می کند.

به تازگی سایت های مرتبط با تولید کنندگان محصولات اپل از ارایه این محصول در اکتبر خبر میدهند و ارایه ی دو نمونه ی اولیه در دو اندازه برای خانم ها و آقایان را تایید میکنند. علاوه بر تمام این ها گمان می رود این محصول در رنگ بندی های متنوعی همچون ای فون 5 سی ارایه شود.

رنگ بندی ای واچ اپل

با وجود همه ی این اخبار شرکت کورنینگ (Corning) تولیدکننده ی گوریلا گلاس به تازگی اعلام کرده توان تولید نمایشگر های ای پد و ای فون را دارد. همچنین اعلام کرده موفق به تولید شیشه های گوریلا در اشکال سه بعدی شده که می تواند در گجت های پوشیدنی بسیار کاربردی باشد.

ای واچ اپل

شما چه فکر می کنید. ای واچ چه ظاهری خواهد داشت. چه زمانی برای ارایه ی آن مناسب به نظر می آید و از همه مهم تر چه توانایی ها و قابلیت هایی را اپل در آن گنجانده و به چه قیمتی ارایه خواهد شد؟

dribbble small iwatch

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420