لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ کنفرانس WWDC 2019 نیز مشخص شد

تاریخ کنفرانس WWDC 2019 نیز مشخص شد

 پس از انتشار اطلاعات مربوط به تاریخ برگزاری اولین کنفرانس اپل در سال جاری میلادی، تاریخ کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این کمپانی نیز مشخص شده است.

اپل تصمیم دارد تا در تاریخ سوم تا هفتم ژوئن 2019 به مدت 4 روز کنفرانس WWDC 2019 را برگزار کند. این کنفرانس همانند سالیان گذشته قرار است در شهر سن خوزه و مرکز مک انری برگزار شود. اپل در جریان رویداد روز اول این کنفرانس از نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود را آماده معرفی کند. آی او اس 13، مک او اس 10.15، واچ او اس 6 و تی وی او اس 13 در جریان این رویداد رونمایی می‌شوند.

اپل در روزهای بعدی این رویداد نیز برخی دیگر از خصوصیت‌های این سیستم عامل‌ها و همچنین روند توسعه اپلیکیشن‌ها برای آن‌ها را مشخص می‌کند و پس از آن به سرعت فرایند توسعه و عرضه نسخه‌های بتای آن را شروع می‌کند. اپل پس از عرضه نسخه‌های بتای آی او اس و مک او اس در طول تابستان 2019 نهایتاً پس از برگزاری کنفرانس سپتامبر، نسخه‌های اولیه آن‌ها را به صورت عمومی آماده عرضه به کاربران می‌کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که اپل از همین حالا مکان این رویداد را رزرو کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک محصولات نرم افزاری جدید خود را در جریان این رویداد آماده عرضه به توسعه دهندگان و در نهایت کاربران عادی کند.

بر اساس برنامه زمان‌بندی اپل، نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های شرکت اپل همیشه در جریان WWDC رونمایی می‌شوند و پس از انجام تست‌های بتا در جریان پاییز هر سال آماده عرضه می‌شود.

اپل همچنین ممکن است در جریان این رویداد محصولات سخت افزاری جدید نظیر سری 2019 آیمک‌ها، سری محصولات مک بوک نیز رونمایی کند و پس از مدتی کوتاه آن‌ها را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420