لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیس ایرپاد با امکان شارژ بی‌سیم با تأخیر آماده عرضه می‌شود

کیس ایرپاد با امکان شارژ بی‌سیم با تأخیر آماده عرضه می‌شود

سال 2017 بود که اپل در کنار معرفی ایرپاد به عنوان پد شارژ بی‌سیم اختصاصی خود از کیس ایرپاد باقابلیت شارژ بی‌سیم نیز رونمایی کرد.

اپل در طول یک سال و نیم گذشته با مشکلات بسیار زیادی برای عرضه به هنگام ایرپاور مواجه بوده است و در نهایت هم نتوانست این محصول را به موقع آماده عرضه به بازار کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل تصمیم داشت تا کیس ایرپاد مبتنی بر سیستم شارژ بی‌سیم را هم زمان با ایرپاور آماده عرضه به بازار کند.

بر این اساس، اپل به احتمال زیاد در جریان کنفرانس 9 فروردین 1398 اقدام به آماده سازی و عرضه نسخه جدید کیس ایرپاد به همراه قابلیت شارژ بی‌سیم می‌کند، اما عرضه این محصول را به زمان شروع فرایند فروش ایرپاور به تأخیر می‌اندازد. اپل تصمیم دارد تا به صورت هم‌زمان محصولات مبتنی با شارژ بی‌سیم خود را به بازار عرضه کند که این مسئله به طور مشخص به سیاست‌های مربوط به بازاریابی شرکت اپل مربوط می‌شود.

بررسی‌ها حاکی از آن است که با وجود معرفی ایرپاد 2 در فروردین 1398 اپل این محصول را در شهریور، معادل سپتامبر 2019 آماده عرضه به بازار می‌کند. این اطلاعات توسط یکی از نویسندگان و بنیان‌گذاران OnLeaks منتشر شده است که طی آن اعلام شده که یکی از کارکنان شرکت اپل چنین اطلاعاتی را به بیرون منتشر کرده است.

شرکت اپل به صورت قطعی سه کنفرانس در سال 2019 میلادی خواهد داشت که شامل کنفرانس فروردین، کنفرانس تابستانه توسعه دهندگان و کنفرانس پاییزی می‌شود. اپل ممکن است در سال جاری میلادی کنفرانس‌ها و رویدادهای دیگری نیز داشته باشد که فعلاً اطلاعات دقیقی از آن‌ها در دست نیست.

اپل تصمیم دارد تا در روز 29 مارس سال جاری میلادی اولین کنفرانس خود را در سال جاری برگزار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373