لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین کنفرانس امسال اپل در 9 فروردین 98 برگزار می‌شود

اولین کنفرانس امسال اپل در 9 فروردین 98 برگزار می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا اولین کنفرانس خود در سال 2019 را در تاریخ 9 فروردین 98 برگزار کند در این کنفرانس قرار است محصولات سخت افزاری جدید اپل شامل آیپدهای جدید، آیپاد تاچ نسل هفت و ایرپاد 2 را معرفی کند.

سال گذشته، شرکت اپل در جریان کنفرانس بهاری خود که در هفتم فروردین برگزار شد از آیپد نسل ششم به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل رونمایی کرده بود و حالا این کمپانی تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی از آیپد نسل 7، آیپاد تاچ نسل 7، آیپد مینی 5 و ایرپاد2 رونمایی کند.

آیپد نسل هفتم به احتمال زیاد قرار است به عنوان نسخه ارزان قیمت آیپد پرو نسل 3 آماده عرضه شود. بر این اساس این محصول دارای طراحی مشابه و دارای سیستم احراز هویت فیس آیدی به همراه امکان پشتیبانی از اسمارت کیبورد خواهد بود. اپل تصمیم دارد تا با توسعه هر چه بهینه‌تر آیپد نسل جدید، با سری محصولات مشابه نظیر سرفیس های مایکروسافت رقابت کند.

علاوه بر این، شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد مینی 5 را بدون هیچ تغییری در ظاهر یا طراحی آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس آیپد مینی 5 تنها با تغییر در قابلیت‌های سخت افزاری آماده عرضه به بازار می‌شود.

شایعات و شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل در جریان این رویداد تصمیم به معرفی و عرضه ایرپاد 2 با قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد دارد. ایرپاد 2 به احتمال زیاد می‌تواند از طریق هپتیک تاچ فرمان‌ها مربوط به کنترل سطح صدا را دریافت کند و همچنین در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت کند.

گفتنی است که این اولین کنفرانس سخت افزاری شرکت اپل در سال 2019 به حساب میاید و رویداد بعدی برای معرفی محصولات سخت افزاری احتمالاً WWDC 2019 یا رویداد پاییزی سپتامبر خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373